کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۸۲۲
تاریخ خبر:

آنالیز | بسته پیشنهادی با دبیر جشنواره فیلم فجر

آنالیز | بسته پیشنهادی با دبیر جشنواره فیلم فجر

درباره عملکرد مژده لواسانی و بسته پیشنهادی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر

روزنامه هفت صبح| بسته پیشنهادی در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر به شکل ویژه روی آنتن شبکه دو رفت. این برنامه پنجشنبه شب هم پذیرای دبیر این رویداد شد که اتفاقی مهم است.


منظر اول| مجری 
مجتبی امینی، دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر دو بار در بسته پیشنهادی حاضر شد که یک امتیاز خوب برای این برنامه محسوب می‌شود. دفعه اول در میانه این رویداد بود و سری دوم پنجشنبه شب اتفاق افتاد.


امینی در این برنامه پاسخگوی سوالات مژده لواسانی شد و نسبت به نتیجه داوری دست به شفاف‌سازی زد. لواسانی در مقام مجری و نیز به عنوان نماینده تحریریه برنامه، سوالاتی که لازم بود از دبیر جشنواره پرسید. مثلا همان ابتدا گفت که چرا سعید پورصمیمی جایزه بهترین بازیگری مرد را نگرفت.


یا در جای دیگر به حرف‌های محمد‌رضا عباسیان استناد کرد که گفته بود صبح اعدام صرفا به احترام کسوت بهروز افخمی وارد بخش مسابقه شده. امینی توضیح داد که این نظر شخص است و نه نماینده هیات انتخاب. در مجموع حاصل گفت‌و‌گو کارآمد بود و مجری ضمن حفظ احترام جایگاه مهمان، نقدها را وارد کرد.


منظر دوم| مهمان 
 این قسمت از بسته پیشنهادی یک بار دیگر نشان داد مژده لواسانی، اشرافی کامل بر جشنواره و اتفاقات آن دارد. همانطور که در قسمت‌های قبل هم مصاحبه‌ها با سینماگران و مسئولان هدفمند بود. آنچه باعث شد گفت‌و‌گوی پنجشنبه شب او با مهمان، متفاوت‌تر شود، به جنس موضوع یعنی شائبه‌های داوری برمی‌گردد.


مجتبی امینی نیز به‌خوبی مجری را همراهی کرد و حرف‌هایش اصطلاحا «تیتر خور» بود. مثلا در پاسخ به انتقاد مجری که داوران «تقسیم غنائم» کردند تا همه ارگان‌ها راضی باشند، گفت که نه توصیه‌ای پذیرفتیم و نه می‌پذیریم و قاطعانه به رای هیات انتخاب و داوری احترام گذاشتیم و هیچگونه حواشی در جمع‌بندی‌ها نبوده. داوری‌ها کاملا عادلانه و براساس خرد جمعی اتفاق افتاده است. امینی همچنین تاکید کرد که جشنواره هوای بخش خصوصی را داشته است.

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۳۸۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر