کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۱۹
تاریخ خبر:

آنالیز | عیار مجریان یلدایی

آنالیز | عیار مجریان یلدایی

درباره اجرای مجریان در ویژه‌برنامه‌های یلدایی تلویزیون.

روزنامه هفت صبح| تحلیلی بر کیفیت اجرای مجریان در ویژه‌برنامه‌های یلدایی تلویزیون؛ چه کسانی نمره قبولی می‌گیرند و کدامیک نتوانستند از موقعیت بهره لازم را ببرند.


منظر اول| ناموفق‌ها 
ایمان قیاسی از جمله کسانی است که اجرا را در کنار احسان علیخانی تجربه کرد. او در «عصر جدید» به شهرت رسید و با مسابقه «قهرمان» به عنوان مجری اصلی معرفی شد. یوسف تیموری نیز کنارش بودند و این زوج ویژه‌برنامه یلدای شبکه سه را هم اجرا کردند.

 

درباره تیموری نوشتیم که تلاش برای «بامزه بودن» کار دستش می‌دهد و عملکردش زیر سوال می‌رود. ایمان قیاسی از بدن و بیان خوبی برخوردار است اما هنوز تا تبدیل شدن به یک مجری ششدانگ فاصله‌ای بسیار دارد. در اتفاقی عجیب او در صفحه اینستاگرامی خود از ویژه‌برنامه «یلدا» دفاع کرد و نوشت:«تلاش کردیم تا از قالب‌های رسمی منسوخ شده خارج شویم.»

 

مگر برنامه، تهیه‌کننده ندارد که او پیشقراول می‌شود؟! راستش امید داریم قیاسی پله به پله بهتر شود؛ وگرنه می‌توانستیم اجرای او را زیر ذره‌بین ببریم تا با مصداق مشخص شود در بزنگاه‌ها چقدر ضعف دارد. فعلا همین.


منظر دوم| موفق‌ها 
برخی مجریان تلاش کردند در حد وسع کیفیت برنامه را بالا ببرند. مصطفی امامی و مژده لواسانی جزو این دسته قرار می‌گیرند. آن‌ها اجرای بخش اول ویژه‌برنامه شبکه دو را برعهده داشتند که هم ترکیب جواب داد و هم خوشبختانه برای «دیده شدن» خود را به آب و آتش نزدند.

 

کاش شبکه دو از آن‌ها برای بخش دوم هم بهره می‌برد. با این حال اجرای بخش اصلی به مجریان «صبحانه ایرانی» رسید که نتیجه آن یک برنامه شلوغ، حراف و بی‌هدف بود. مجریان به همراه مهمان‌ها بارها توی حرف هم پریدند و مزه انداختند و مخاطب بینوا سرسام گرفت!

 

عبدالله روا در دور تازه «بگو بخند» هم موفق بود و مصاحبه‌هایی خوب با مهمان‌ها انجام داد. پدرام کریمی در شبکه یک هم کارش را به دور از هیاهو انجام داد. مجری «نسیمیشو» کار سختی پیش‌رو دارد؛ پرهام عمرانی آزمون جدی یلدا را با موفقیت پشت سر نگذاشت.

 

 

کدخبر: ۵۵۱۸۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر