کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۲۵۶
تاریخ خبر:

بازرسان جعلی انتخابات ریاست‌جمهوری به دام افتادند+ جزئیات

بازرسان جعلی انتخابات ریاست‌جمهوری به دام افتادند+ جزئیات

رییس ستاد انتخابات لرستان از بازداشت بازرسان ویژه جعلی با حضور در برخی شعب اخذ رأی در این استان خبر داد.

احسان یاوری رییس ستاد انتخابات لرستان روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات لرستان به خبرنگاران اعلام کرد: افرادی با جعل کارت شناسایی تحت عنوان بازرسان ویژه وزارت کشور به برخی شعب اخذ رای در لرستان مراجعه و قصد مداخله در نتایج را داشتند که شناسایی و بازداشت شدند. مسوولیتی تحت عنوان بازرس ویژه وزارت کشور نداریم و تنها افرادی که از ستاد انتخابات استان حکم دارند می توانند وارد شعب اخذ رای شوند.

 

یاوری با اشاره به اینکه بازرسان تنها با حکم استاندار و هیات بازرسی استانداری وارد شعب اخذ رای می شوند تاکید کرد: قطعا حضور هر بازرسی با عنوان دیگر از جمله وزارت کشور مورد تایید ما نیست. وی به شناسایی چند نفر که با عنوان بازرس وزارت کشور قصد اختلال در روند رای گیری را داشتند اشاره کرد و گفت: این افراد با اشراف عوامل امنیتی و انتظامی شناسایی شدند و با آنها برخورد جدی انجام شد.

 

وی بدون اشاره به تعداد این افراد تصریح کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی با شماره ۱۱۱ سامد استانداری تماس بگیرند.

 

یاوری با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است بیان کرد: آمار مشارکت مردم لرستان نسبت به دور گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

 

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم حضور را به ساعات پایانی موکول نکنند گفت: طبق رصدهای انجام شده ۹۹ درصد استعلام‌ها در شعب اخذ رای استان برخط بوده و در برخی نقاط به صورت جزئی به دلیل گرمای هوا مشکل پیش آمده است اما قابل توجه نیست.

 

وی همچنین در خصوص شمارش آرا هم توضیح داد: با وجود اتمام فرآیند رای گیری در برخی روستاها اما مجوز شمارش آرا تا پایان رای گیری صادر نشده است.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۶۲۲۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر