کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۲۴۱
تاریخ خبر:

توضیح قوه قضائیه درباره خبر «گسترش فیلترینگ با ریاست جمهوری»

توضیح قوه قضائیه درباره خبر «گسترش فیلترینگ با ریاست جمهوری»

سخنان رئیس قوه قضاییه در صبح روز دور دوم انتخابات تحریف و تقطیع شده است

از مرکز رسانه قوه قضاییه، برخی کانال های خبری از صبح امروز خبری را با عنوان «گسترش فیلترینگ با ریاست جمهوری …» به رئیس قوه قضاییه نسبت داده‌اند در حالی که رئیس قوه قضاییه در مصاحبه زنده با شبکه یک سیما این موضوع را بیان کرده است که اگر مردم به فضای مجازی چه از جنبه فرصتی و چه از جنبه تهدیدی، نگاه می‌کنند رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای فضای مجازی می‌تواند در این امر تاثیرگذار باشد.

رییس قوه قضاییه در این گفتگو به‌روشنی مسوولیت‌های مهم رییس جمهور را نام می‌برد و از مردم میخواهد با حضور در انتخابات در این مسوولیت‌ها منشا اثر باشند.

قاضی‌القضات گفت: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز است، از همین رو اگر کسانی نسبت به مسائل فرهنگی کشور نقطه نظراتی دارند و در صدد اصلاح و اعتلای آن هستند اینجا نیز رئیس‌جمهور می‌تواند مؤثر و نافع باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز است، از همین‌رو اگر مردم نسبت به رفع مسائل و مشکلات اقتصادی کشور دغدغه‌مند هستند، ضروری است مشارکتی گسترده به هم رسانند؛ بدون تردید برای رفع مشکلات کشور در حوزه اقتصادی با توجه به محدودیت‌هایی که با آنها مواجه هستیم، رئیس‌جمهور می‌تواند منشأ اثر باشد.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی نیز است، رئیس‌جمهور می‌تواند در اجرای همه مفاد و اصول قانون اساسی از جمله فصل مربوط به حقوق مردم، اقدامات موثری را ترتیب دهد.

رئیس دستگاه قضا در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم با حضور پرشور خود در انتخابات امروز ، در جهت رفع مشکلات و اعتلای کشور نقش‌آفرینی کنند.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۲۲۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر