کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۳۰
تاریخ خبر:

پایان شمارش آرا در کهگیلویه و بویراحمد؛ مشارکت چند درصد بود؟

پایان شمارش آرا در کهگیلویه و بویراحمد؛ مشارکت چند درصد بود؟

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت ۴۶.۸ درصد مردم این استان در کمال آرامش و امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به پایان رسید.

مسعود پزشکیان ۱۲۳ هزار و ۱۱۵ رای، سعید جلیلی ۱۰۲ هزار و ۴۹۹ رای و محمد باقر قالیباف ۵۶ هزار و ۶۵۴ رای از مجموع از آرای ماخوذه در استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده‌اند.

میزان رای مسعود پزشکیان در شهرستان‌ بهمئی ۷ هزار و ۳۴۵ رای، باشت ۴ هزار و ۴۴۴ رای، لنده ۴ هزار و ۲۴۶ رای، مارگون دو هزار و ۹۷ رای، دنا ۶ هزار و ۲۹۹ رای، چرام ۵ هزار و ۹۱۹ رای، گچساران ۱۸ هزار و ۹۲۱ رای، بویراحمد ۵۱ هزار و ۳۷۹ رای و کهگیلویه ۲۳ هزار و ۹۵ رای بوده است.

همچنین سعید جلیلی در شهرستان‌های بهمئی، باشت، لنده، مارگون، دنا، چرام، گچساران، بویراحمد و کهگیلویه به ترتیب ۵ هزار و ۵۹۳ رای، ۱۴ هزار و ۱۵۸ رای، ۳ هزار و ۳۹۸ رای، یک هزار و ۸۲۰ رای، ۷ هزار و ۴۴۹ رای، ۵ هزار و ۷۳۳ رای، ۱۴ هزار و ۲۲ رای، ۳۷ هزار و ۶۷ رای و ۱۳ هزار و ۲۵۹ رای کسب کرده است.

رای محمد باقر قالیباف در شهرستان‌های بهمئی ۶ هزار و ۹۵۸ رای، یک هزار و ۷۴ رای، یک هزار و ۵۷۱ رای، ۶ هزار و ۴۹۴ رای، ۳ هزار و ۸۸۶ رای، یک هزار و ۹۶۰ رای، ۴ هزار و ۱۲۳ رای، ۲۲ هزار و ۵۹۱ رای، ۷ هزار و ۹۹۷ رای بوده است.

 

منبع: تسنیم
کدخبر: ۵۶۱۸۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر