کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۷۹۲
تاریخ خبر:

تفریحات دبی در شب – لیست جاهای دیدنی دبی در ش

تفریحات دبی در شب – لیست جاهای دیدنی دبی در ش

رپورتاژ آگهی| در شهر دبی فرا رسیدن شب به معنی پایان روز نیست، بلکه دریچه‌ای‌ است که به دنیایی از تفریحات خاص باز می‌شود. در واقع تفریحات دبی در شب آنقدر زیاد و مهیج و متنوع هستند که اگر با تمام آن‌ها آشنا شوید خوابیدن را در این شهر فراموش می‌کنید.

زندگی شبانه در دبی عالمی دارد که وقتی آن را تجربه کنید هیچ وقت در زندگی‌تان فراموش نخواهید کرد. از قدم زدن کنار ساحل و گوش سپردن به صدای امواج دریا گرفته تا رفتن به طبقات مرتفع برج‌العرب و تماشای شهر، همگی به بهترین لحظات سفر شما تبدیل خواهند شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا تمام جاهای دیدنی دبی در شب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برنامه‌ریزی درستی برای مدت اقامت خود در این شهر داشته باشید.

لیست جاهای دیدنی دبی در شب

وقتی تاریکی همه جا را فرا گرفت زمان رفتن به صحرا است. رویدادهای مختلف و منظم رصد ستارگان در دبی را دنبال کنید و ببینید که در مدت حضور شما در این شهر چه برنامه‌هایی قرار است اجرا شود. اکثر تورهای چند روزه سافاری در برنامه‌‌شان برای شب، پلن تماشای ستارگان هم وجود دارد. برای رزرو سافاری می‌توانید به صفحه بلیط تفریحات دبی بروید.

اما این تنها کاری نیست که می‌توانید در شب‌های دبی انجام دهید. بسیاری برنامه‌های دیگر و مکان‌های دیدنی فوق‌العاده وجود دارند که شب‌ها باید سراغ‌شان بروید. در ادامه لیستی از تفریحات شبانه دبی را معرفی می‌کنیم.

نمایش لیزر و نور در فستیوال شبانه سیتی دبی

فستیوال سیتی دبی شب‌ها غرق در نور می‌شود. در گوشه‌ای از این جاذبه دیدنی دبی که بسیار بزرگ و پهناور است، شب‌ها نمایش لیزر و نور برگزار می‌شود. اصلا فکر نکنید این یک نمایش عادی و رقص نور معمولی است، چون اصلا چنین نیست. در این نمایش تا به حال دو تا از رکوردهای جهانی گینس جابه‌جا شده و هرکسی را که به تماشای آن می‌ایستد غافل‌گیر می‌کند.

پارک گاردن گلو؛ سرزمین جادویی قصه‌ها

گاردن گلو دبی شب‌ها به سرزمین جادویی قصه‌ها شبیه می‌شود. دنیایی رنگارنگ و درخشان که به هر سوی آن نگاه می‌کنید رقص زیبای نور را می‌بینید که به تاریکی شب رنگ می‌پاشد. در سرزمین درخشان دبی می‌توانید به مجموعه‌ها و قسمت‌های مختلفی سر بزنید که در میان‌شان اتاق‌های فانتزی و مجموعه‌های توهم‌زای نوری بیش از بقیه خودنمایی می‌کنند. یکی از بهترین تفریحات دبی در شب بدون شک رفتن به پارک گاردن گلو است.

برای ورود به گاردن گلو باید بلیط ورودی آن را تهیه کنید. توصیه می‌کنیم که این کار را به زمان مراجعه به این جاذبه دیدنی موکول نکنید. چرا که با احتمال بسیار بالایی بلیط گیرتان نمی‌آید. در واقع گاردن گلو شب‌ها آنقدر شلوغ می‌شود که به سختی می‌توانید بلیط ورودی آن را تهیه کنید؛ اما چاره‌اش اینجاست که می‌توانید واچر دبی را برای هر تفریحی از جمله همین سرزمین درخشان تهیه کنید. این واچر در زمان خرید بلیط به شما تعلق می‌گیرد که با در اختیار داشتن آن می‌توانید بدون دغدغه وارد این مجموعه شوید و هیچ هزینه‌ دیگری بابت ورودی نپردازید. این واچر در واقع برگه تضمین رزرو و تایید خرید بلیط شماست.

بازارگردی شبانه در دبی

یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب، بازارهای آن هستند. از دبی مال گرفته تا بازار طلا، وقتی که شب می‌شود تازه شلوغ می‌شوند و زندگی در آن‌ها جریان می‌گیرد. اگر حتی قصد خرید ندارید باز هم از قدم زدن و تماشای مغازه‌ها و مال‌های دبی غافل نشوید. این تجربه لذت بخش احتمالا هیچ‌وقت از یادتان نمی‌رود. اگر هم اهل خرید باشید که دیگر نور علی نور است و بازار گردی آن‌هم در مراکز بزرگی مانند دبی مال و مارینا مال شما را به وجد خواهد آورد.

پارک واقعیت مجازی دبی

یکی از بهترین تفریحات دبی در شب بی‌شک رفتن به پارک VR است. وی‌آر پارک، بزرگ‌ترین پارک واقعیت مجازی جهان است که جان می‌دهد شب‌ها به سراغش بروید. در این پارک تصور شما از واقعیت به کلی بهم می‌ریزد و پس از تجربه تفریحات آن، دیگر هیچ‌وقت آدم سابق نمی‌شوید. در این پارک سوار وسایل پیشرفته‌ای می‌شوید و عینک سه بعدی را به چشم می‌گذارید و برای چند ساعتی از این دنیا به جهانی دیگر سفر می‌کنید. این پارک پر از بازی‌های اکشن و ماجراجویانه‌ست پس در سفرتان به دبی حتما سر زدن به این پارک را بگنجانید.

فواره دبی؛ تماشای رقص زیبای آب

فواره دبی یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب است. در این منطقه علاوه‌براین که می‌توانید به تماشای رقص زیبای آب که با رنگ‌ها و انوار جادویی ترکیب می‌شود بایستید، همچنین می‌توانید قایق سواری کنید. قایق‌های کوچکی که وقتی سوارشان می‌شوید آرامش وجودتان را پر می‌کند و پوستتان از لمس هوای تازه‌ای که رطوبت آب را با خود می‌آورد جان دوباره‌ای می‌گیرد.

موزه آینده دبی؛ سفر به آینده

یکی از بهترین وقت‌ها برای رفتن به موزه آینده، شب است. توصیه می‌کنیم تفریحاتی مانند رفتن به پارک‌های آبی و ساحل‌گردی را برای روز بگذارید و شب‌ها به سراغ موزه‌ها بروید. علی‌الخصوص موزه آینده که یکی از خاص‌ترین موزه‌های جهان است. در این موزه شما با تاریخ گذشته روبه‌رو نمی‌شوید؛ بلکه همانطور که از اسمش پیداست با آینده روبه‌رو می‌شوید. این موزه دارای نمایشگاه‌های بسیار زیادی است که با توجه به آینده سیاره زمین در نیم قرن آینده ساخته شده و می‌تواند حسابی شما را متحیر کند.

برج خلیفه دبی؛ مرتفع‌ترین سازه دست بشر

برج خلیفه دبی را تقریبا هرکسی در جهان می‌شناسد. در این برج می‌توانید به کارهای زیادی مشغول شوید که لذت آن‌ها در شب دو چندان است. به طور مثال می‌توانید به طبقات بالایی آن بروید و منظره زیبای شهر را تماشا کنید. همچنین می‌توانید برای صرف شام به رستوران‌های آن بروید و یا از همه جذاب‌تر، به طبقه ۱۴۸‌ام بروید که مرتفع‌ترین رصدخانه خاورمیانه، آن‌جا قرار دارد و اوقات خود را با تماشای زیبایی‌های آسمان و کهکشان سپری کنید.

نزدیک‌ترین هتل‌های دبی به کلوپ‌های شبانه

کلوپ‌ها و دیسکوهای شبانه دبی شما را به دنیایی مملو از هیجان و پایکوبی می‌برند که گذر زمان را احساس نمی‌کنید. توصیه می‌کنیم حتما هتل خود را در نزدیکی این کلاب‌های شبانه رزرو کنید تا دسترسی شما به آن‌ها راحت باشد. برای این کار فقط کافی‌ست به صفحه هتل‌ های دبی بروید و از بین هتل‌های زیر یکی را انتخاب کنید.

  • هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی
  • نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی
  • هتل آتلانتیس پالم دبی
  • هتل گرند ملنیوم
  • هتل هیلتون پالم جمیرا

حرف آخر

جاهای دیدنی دبی در شب بسیار فراوان‌اند. در این مقاله محبوب‌ترین‌ تفریحات دبی در شب را معرفی کردیم تا بتوانید به دور از سردرگمی بهترین برنامه‌ریزی را برای شب‌های اقامت خود در شهر دبی انجام دهید. بعضی از این جاهای دیدنی مانند موزه آینده در روز گزینه خوبی محسوب می‌شوند اما منطقی است که شب‌ها سراغ‌شان بروید؛ اما برخی دیگر مانند نمایش نور و لیزر یا تماشای ستارگان در تور سافاری فقط مختص شب‌ هستند.

 

کدخبر: ۵۵۱۷۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر