کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۱۰۱
تاریخ خبر:

وضع‌تان چونه؟ | با کوهنورد با دل و جرئت ایلامی آشنا شوید + ویدئو

وضع‌تان چونه؟ | با کوهنورد با دل و جرئت ایلامی آشنا شوید + ویدئو

اگر نمی‌ترسید دو ویدئو از صخره‌نوردی‌های او را ببینید

هفت صبح| چرخی در فضای مجازی می‌زنیم از سیاست و هنر و فرهنگ تا ورزش؛ عکس‌هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته را با هم می‌بینیم.

 

ایشان میلاد کرمی هستند؛ کوهنورد و طبیعت‌گرد ایلامی که با اشتراک گذاشتن ویدئوهای ‌کوهنوردی‌های خود در طبیعت بکر ایلام در دره‌های ‌ویژدرون خوفناک، ‌حسابی مشهور شده. کرمی با بالا رفتن از پرتگاه‌های بسیار خطرناک بلند و گرفتن ویدئو و به اشتراک‌گذاری آن در اینستاگرام به شهرت رسیده؛ ارتفاعات وحشتناکی که فقط خدای نکرده با یک اشتباه کوچک ‌ممکن است او را به کام مرگ بفرستد. 

ویدئوهایی که او را بدون تجهیزات کوهنوردی و بعضا با پای برهنه و دمپایی روی صخره‌‌هایی با دره‌های عمیق نشان می‌دهد و با دیدن آن، زیر پای‌تان خالی می‌شود. او درشرایطی روی شیارهای باریک صخره‌های برفراز دره‌های عمیق قدم بر می‌دارد که در یک دست مونوپاد دارد و از خود فیلم می‌گیرد؛ بدون طناب نگه‌دارنده و تجهیزات کوهنوردی. ویدئوهای او برای دنبال کنندگانش با جمله «وضع‌تان چونه؟» به زبان کُردی آغاز می‌شود و به معرفی مکان آن منطقه می‌پردازد.  اغلب کامنت‌هایی که زیر پست‌های او گذاشته می‌شود، از دل نترس و پر جرئت او می‌گویند و بعضی‌ هم از کله‌شقی و بی‌احتیاطی‌های او.  در ادامه اگر نمی‌ترسید دو ویدئو از صخره‌نوردی او را ببینید . خدا نگهدارش باشد...

 

کدخبر: ۵۶۸۱۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر