کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۸۸۹
تاریخ خبر:

پیش‌بینی مایوس‌کننده درباره قیمت آیفون ۱۶

پیش‌بینی مایوس‌کننده درباره قیمت آیفون 16

اپل به اجبار با افزایش قیمت آیفون 16 موافقت خواهد کرد اگر...

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ اپل در تاریخ ۱۹ شهریور رونمایی شود و باتوجه‌به پیشرفت‌های سریع بازار گوشی‌های هوشمند، احتمال دارد شاهد تغییراتی در قیمت این محصولات نسبت‌به نسل قبل باشیم. 

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت آیفون ۱۶، نیاز به قطعات سخت‌افزاری جدید برای پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل است. انتظار می‌رود اپل رم مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ را از ۶ گیگابایت در نسخه‌های قبلی به ۸ گیگابایت افزایش دهد.

ازطرف دیگر، اپل به‌دلیل افزایش هزینه‌های زندگی و همچنین چالش‌های اخیر بازار در آسیا شاهد کاهش فروش بوده است. برای مثال، نمایندگی‌های این شرکت در چین برای فروش موجودی آیفون ۱۵ به تخفیف‌های تبلیغاتی بیشتری رو آوردند. علاوه‌بر این، انتظار نمی‌رود طراحی آیفون ۱۶ تغییرات قابل‌توجهی داشته باشد که این امر توجیه افزایش قیمت را حتی سخت‌تر می‌کند.

اپل همچنین برای اولین‌بار مدل‌های پرو آیفون ۱۶ را به‌طور گسترده در هند تولید می‌کند، زیرا به‌دنبال تنوع بخشیدن به تولید در مکان‌هایی فراتر از چین است؛ اقدامی که به‌طور بالقوه می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه شود. طبق گزارشی از The Economic Times، انتظار می‌رود سازنده‌ی آیفون با تولید مدل‌های پرو در هند، هزینه‌های تولید را ۱۰ درصد کاهش دهد. البته با وجود این صرفه‌جویی‌ها، امکان دارد مصرف‌کنندگان قیمت‌های پایین‌تری را مشاهده نکنند، زیرا مالیات و هزینه‌های قطعات می‌توانند باعث ثابت‌ماندن قیمت‌های نهایی شوند.

کدخبر: ۵۶۵۸۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر