کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۲۶۰
تاریخ خبر:

این تویوتا مصداق بارز «فلفل نبین چه ریزه» است + تصاویر

این تویوتا مصداق بارز «فلفل نبین چه ریزه» است + تصاویر

تویوتا کرولا GR یکی از جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های موجود در بازار است که عملکرد فوق‌العاده و ظاهری تهاجمی را ارائه می‌دهد

تویوتا کرولا GR یکی از جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های موجود در بازار است که عملکرد فوق‌العاده و ظاهری تهاجمی را ارائه می‌دهد. با این حال، برای مالکانی که می‌خواهند خودروهایشان بیش از پیش متمایز شود، چندین قطعه جدید توسط Varis عرضه شده تا آن‌ها را پوشش دهد. قطعات Varis را می‌توان از طریق Bullet Automotive در ایالات‌متحده یا مستقیماً از Varis در آمریکای شمالی سفارش داد. همه تغییرات از جلوی خودرو شروع می‌شود، جایی که واریس یک اسپلیتر فیبر کربنی با قیمت ۱۶۹۵ دلار (معادل ۱۰۵ میلیون تومان) را عرضه کرده است.

1

در حالی که این عدد قیمت زیادی است، اما این اسپلیتر ظاهر تهاجمی‌تری به خودرو می‌دهد. مجموعه‌ای از توربولاتورها/پره‌های جلو در سپر جلو با قیمت ۶۴۵ دلار موجود است که نویدبخش کاهش درگ و افزایش نیروی رو به پایین است.

3

کناره‌های کرولا GR را می‌توان با ادوات فیبر کربنی با قیمت ۲۲۹۵ دلار (معادل ۱۴۰ میلیون تومان) ارتقا داد. سایر ارتقاءها شامل دیفیوزر عقب فیبر کربنی با قیمت ۸۴۵ دلار، محافظ حرارتی اگزوز به ارزش ۳۳۵ دلار و پوشش لوله اگزوز ۶۹۵ دلاری است.

2

دو ارتقاء چشمگیر ارائه شده عبارت‌اند از بال عقب ۳ تکه فیبر کربنی و قابل تنظیم با قیمت ۱۸۹۵ دلار (معادل ۱۱۵ میلیون تومان) و روکش کاپوت فیبر کربنی با قیمت ۲۹۹۵ دلار (معادل ۱۸۳ میلیون تومان). هر دوی این قطعات تأثیری بسیار بر ظاهر کرولا GR دارند؛ البته این قطعات برای مالکان ۷ تا ۸ ماه زمان می‌برد.

 

Varis هیچ‌گونه اصلاح فنی برای کرولا GR ارائه نمی‌دهد، البته که این خودرو به‌اندازه‌ای قدرتمند است که نیاز به تقویت ندارد. این خودرو از یک موتور ۱٫۶ لیتری سه سیلندر توربوشارژر با حداکثر ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این موتور منحصراً به یک گیربکس شش سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک متصل می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۵۶۲۲۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر