کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۱۲۰
تاریخ خبر:

واچ لیست ارزهای دیجیتال مستعد رشد (پیشنهادی بیت پین)

واچ لیست ارزهای دیجیتال مستعد رشد (پیشنهادی بیت پین)

رپورتاژ آگهی| در دهه گذشته، بازار ارزهای دیجیتال به‌سرعت به یکی از بخش‌های جذاب و پویا در دنیای اقتصاد تبدیل شده است. با ظهور ارزهای دیجیتال متنوع و تکنولوژی بلاک چین، این بازار تحولات فراوانی را تجربه کرده و افراد و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. در موج بعدی بازار، برخی از ارزهای دیجیتال به‌عنوان مستعد رشد تشخیص داده شده‌اند که این امر می‌تواند فرصت‌های فراوانی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد.

تحلیل دقیق و شناخت صحیح ارزهای مستعد رشد، کلیدی برای انتخاب سرمایه‌گذاری‌های موفق در دنیای دیجیتال است؛ اما ازآنجایی‌که گاهی تحلیل رمزارزها برای تریدرهای مبتدی دشوار است، در این مقاله به معرفی رمزارزهای پر پتانسیل و پرطرف‌دار می‌پردازیم با ما همراه باشید.

ارزهای مستعد رشدی که در موج بعدی بازار باید زیر نظر داشته باشید

 

تعداد ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی به‌قدری زیاد شده که معمولاً تریدرها از انتخاب بهترین گزینه‌ها از میان آن‌ها باز می‌مانند. تشخیص این که چه رمزارزهایی در آینده می‌توانند سودده باشند، کار سخت و پیچیده‌ای است و باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند.

تحلیل‌گران وظیفه بررسی و تحلیل رمزارزها را دارند. آن‌ها پس از تجزیه‌وتحلیل‌های دقیق، لیستی از 8 رمزارز معروف و نام آشنا را ارائه داده‌اند که پتانسیل بالایی برای رشد داشته و به احتمال زیاد ارزششان افزایش پیدا خواهد کرد. از همین‌رو، کلیه این رمزارزها در سبد سرمایه‌گذاری یلدایی بیت پین نیز ارائه شده است. البته رمزارزهای دیگری هم در آن معرفی شده که با مراجعه به آکادمی بیت پین می‌توانید سبد را دانلود و مشاهده کنید. در ادامه این 8 رمزارز را معرفی می‌کنیم.

A stack of green boxes with coins

Description automatically generated

بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین، به‌عنوان نخستین و پراهمیت‌ترین ارز دیجیتال جهان، در موج بعدی بازار به‌عنوان سرمایه‌گذاری جذاب و مستعد رشدی شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال، برخلاف رمزارزهای دیگر، محدودیتی در تولید دارد که باعث افزایش ارزش آن می‌شود. با وجود این که تاکنون تعداد زیادی بیت کوین استخراج شده، محدودیت میزان تولید 21 میلیون واحد، این رمزارز را به‌عنوان ارزشمندترین ارز دیجیتال قلمداد کرده است.

از طرفی، هاوینگ نزدیک است و قرار است بیت کوین‌های جدیدی آزاد شود. با آزاد شدن بیت کوین‌های جدید تعداد بیت کوین‌ها کاهش پیدا کرده و ازاین‌رو خواهان آن‌ها زیاد خواهد شد. همین موضوع می‌تواند باعث رشد و افزایش ارزش بیت کوین شود.

اتریوم، برترین آلت کوین

اتریوم یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان است و در حال حاضر در رتبه دوم بازار قرار دارد. این ارز دیجیتال پتانسیل رشد بالایی دارد، چرا که زیرساخت‌های قدرتمندی را برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند.

از طرفی، اتریوم پلتفرمی برای اجرای قراردادهای هوشمند است؛ قراردادهایی که دیجیتالی بوده و امکان حذف واسطه‌ها و دلال‌ها را فراهم می‌کند. این ویژگی اتریوم باعث شده تا سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به دنیای بلاک چین داشته باشند؛ بنابراین، انتظار می‌رود که در موج بعدی بازار به‌عنوان ارزشمندترین رمزارز معرفی شود.

نیر پروتکل

نیر پروتکل ارز دیجیتالی نسبتاً جدید با ویژگی‌ها و امکانات جذاب است. این پروتکل به‌عنوان سیستم مالی غیرمتمرکزی شناخته می‌شود و به توسعه اقتصادی و اجتماعی جهانی کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته نیر پروتکل، قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند و ارائه خدمات مالی بدون واسطه است.

هدف اصلی از تأسیس نیر پروتکل (NEAR)، تأمین امنیت دارایی‌های دیجیتالی کاربران است. این پلتفرم با تمرکز بر امنیت، به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های خود را در امنیت و اطمینان کامل ذخیره کنند. علاوه‌براین، نیر پروتکل به‌منظور تسهیل فرآیند توسعه نرم‌افزارها، به وجود آمده است. این پلتفرم توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک بستر ساده و کاربرپسند، نرم‌افزارهای خود را بنویسند و به بازار عرضه کنند. ازاین‌رو، محبوبیت آن زیاد بوده و می‌تواند در موج بعدی بازار مستعد رشد قابل‌توجهی باشد.

سوئی

SUI ارز دیجیتالی است که بر روی شبکه Sui، یک بلاک چین لایه یک غیرمتمرکز، مقیاس‌پذیر و ایمن، ساخته شده است. SUI توکنی کاربردی در شبکه Sui است که برای پرداخت هزینه‌های تراکنش‌ها، استیکینگ و مشارکت در فرآیند اجماع شبکه استفاده می‌شود.

سوئی از الگوریتم اجماع PoS استفاده می‌کند که به آن مقیاس‌پذیری و کارایی بالایی می‌بخشد. همچنین، شبکه Sui از زبان برنامه‌نویسی Move استفاده می‌کند که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز خود را به‌صورت ایمن و کارآمد توسعه دهند. همه این ویژگی‌ها باعث شده تا توجه جامعه کریپتو به سوئی جلب شود و پتانسیل رشد بالایی در موج بعدی بازار داشته باشد.

کاردانو

آینده و رشد ارز دیجیتال کاردانو در سال ۲۰۲۴ ناشی از چندین عامل کلیدی است. اولاً، کاردانو به دلیل معماری طراحی شده و زنجیره بلوکی خود که بر پایه تحقیقات دانشگاهی و رویکرد محتاطانه در پیاده‌سازی تکنولوژی‌های جدید بنا شده است، به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو در نوآوری شناخته می‌شود. دوماً، افزایش پذیرش کاردانو در بین کسب‌وکارها و سازمان‌های مالی به عنوان یک راهکار مقیاس‌پذیر و امن برای تراکنش‌های مالی و قراردادهای هوشمند، موجب تقویت موقعیت آن در بازار ارزهای دیجیتال شده است. همچنین، تلاش‌های مستمر کاردانو برای بهبود پایداری و کارآمدی شبکه‌اش، اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرده و زمینه را برای رشد بیشتر فراهم آورده است.

علاوه بر این، تمرکز کاردانو بر حل مسائل مربوط به تغییرات آب‌وهوایی و پایداری اجتماعی، باعث شده است که این ارز دیجیتال به عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال مسئولیت اجتماعی شرکتی هستند، در نظر گرفته شود. توسعه شبکه کاردانو و افزایش تعداد پروژه‌های مبتنی بر این پلتفرم نیز نشان دهنده پتانسیل بالای آن برای کاربردهای آینده است. در نهایت، تلاش‌های مداوم برای بهبود و تکامل کاردانو، از جمله بروزرسانی‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید، موجب تقویت بیشتر این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ خواهد شد. این عوامل، در کنار گسترش فناوری بلاکچین و افزایش آگاهی جهانی درباره ارزهای دیجیتال، زمینه‌ساز رشد و موفقیت بیشتر کاردانو در آینده خواهد بود.

رندر توکن

رندر توکن (RNDR) ارز دیجیتال نوینی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک چین و فضای ابری، امکان بهره‌مندی از قدرت محاسباتی GPU سایر کاربران را برای افزایش سرعت فرآیند رندرینگ و بهبود تجربه کاری فراهم می‌کند. در واقع، می‌توان به جای خرید تجهیزات گران‌قیمت برای عمل رندرینگ می‌توان از رندر مبتنی بر ابر استفاده کرد. این پروژه به‌واسطه ارائه بستر توزیع متن‌باز و متحدی برای فرآیند رندرینگ، در حوزه هنرهای دیجیتال و صنعت سه‌بعدی جذابیت بالایی دارد.

از طرفی، علاقه به هوش مصنوعی و صنعت سه‌بعدی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. همین امر باعث شده تا توجهات زیادی به رندر توکن جلب شده و در میان علاقه‌مندان به‌عنوان رمزارزی محبوب شناخته شود.

لونا کلاسیک

آینده و رشد ارز دیجیتال LUNC در سال ۲۰۲۴ به چندین دلیل کلیدی بستگی دارد. اولین عامل، تلاش‌های جامعه و توسعه‌دهندگان برای بازسازی اعتماد پس از سقوط قابل توجه این ارز در سال ۲۰۲۲ است. این تلاش‌ها شامل اصلاحات در مدیریت شبکه و پیاده‌سازی برنامه‌های بهبودی است که می‌تواند سرمایه‌گذاران را به سمت لونا کلاسیک جذب کند. دومین عامل، تمرکز بر افزایش کاربردی بودن و ایجاد ارزش ذاتی برای LUNC است که می‌تواند منجر به پذیرش بیشتر در میان کاربران و کسب‌وکارها شود.

همچنین، جامعه سرمایه‌گذاران و کاربران LUNC، که نقش مهمی در حمایت و ترویج این ارز دارند، می‌توانند در ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و در نتیجه افزایش قیمت آن نقش داشته باشند. تمرکز بر توسعه مشارکتی و ایجاد مشارکت‌های استراتژیک با دیگر پروژه‌های بلاکچین نیز می‌تواند به رشد و پایداری LUNC کمک کند. با این حال، به دلیل نوسانات بالای بازار ارزهای دیجیتال و تجربیات گذشته، سرمایه‌گذاری در LUNC همچنان دارای ریسک بالایی است و باید با احتیاط صورت گیرد. در نهایت، آینده LUNC به میزان موفقیت این اقدامات و توانایی جلب اعتماد مجدد سرمایه‌گذاران و کاربران بستگی دارد.

آپتیمیزم

ارز دیجیتال آپتیمیزم به‌خاطر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و قابلیت‌های متنوع، در موج بعدی بازار به‌عنوان یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شود. این ارز دیجیتال سرعت بالا، هزینه کم و امنیت بالایی را در انتقال دارایی‌ها فراهم می‌کند. امکانات منحصر‌به‌فرد دیگری چون اجرای قراردادهای هوشمند و قابلیت تسویه فوری تراکنش‌ها را هم دارد که مجموع این ویژگی‌ها، آپتیمیزم را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

آپتیمیزم با هدف افزایش پایداری تراکنش‌ها در شبکه اتریوم روی کار آمده است. این اهداف به دو شاخه اصلی تقسیم می‌شوند: کاهش هزینه‌های تراکنش و افزایش سرعت انجام آن‌ها. آپتیمیزم با اجرای بهینه‌سازی‌ها و تغییرات مناسب در فرآیند تراکنش‌ها سعی دارد به این اهداف دست پیدا کند و بستری امن و سریعی را برای تراکنش‌ها فراهم کند.

دوج کوین، میم‌کوین محبوب

دوج کوین، میم کوینی برجسته در دنیای رمزارزهاست. این میم کوین در ابتدا به‌عنوان شوخی توسعه یافت؛ اما پس از مدتی به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب میان کاربران تبدیل شد. البته علاقه ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا و SpaceX، به این میم کوین نیز بی‌تأثیر نبوده است. پس از اعلام علاقه ایلان ماسک به دوج کوین، ارزش آن به طور چشمگیری افزایش یافت. از طرفی، اعلام اینکه تسلا قادر به دریافت پرداخت‌ها به‌وسیله دوج کوین برای خرید محصولات و لوازم تسلا است، باعث جلب‌توجه بیشتری به این ارز شده است؛ بنابراین، پتانسیل این رمزارز بسیار بالاست و می‌تواند در آینده نیز توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

تن کوین

تن کوین توسط تلگرام، مشهورترین پیام‌رسان دنیا، تأسیس شده است. همین مورد کافی است تا تن کوین به‌محض تأسیس، سروصدای زیادی به پا کند. این ارز دیجیتال از زمان ایجاد تاکنون رشد عجیب‌وغریبی را تجربه کرده است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. به‌تازگی تلگرام با انتشار نات کوین، باز هم سر زبان‌ها افتاده و باعث شده تا دوباره توجه‌های زیادی به توکن‌های تلگرام از جمله تن کوین جلب شده است.

A green background with a parachute and coins

Description automatically generated with medium confidence

نکات مهم که قبل از سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید بدانیم!

هرچه ارزش ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود، علاقه افراد به حضور در جوامع کریپتو و تریدینگ افزایش پیدا می‌کند. بسیاری از افراد تاکنون با تشخیص زمان درست برای ورود به بازار توانسته‌اند سودهای قابل‌توجهی را کسب و درآمد خوبی به دست آورند. بااین‌حال، همین افراد نیز بارها با شکست مواجه شه و متحمل ضررهای زیادی شده‌اند؛ چرا که دنیای ارزهای دیجیتال بالا و پایین زیادی دارد و قیمت‌ها دائماً در نوسان هستند. همین موضوع باعث شده تا نتوان قطعیتی در افزایش حتمی قیمت یک رمزارز داشت.

همیشه باید درصدی از خطا یا ریسک را در سرمایه‌گذاری‌های خود لحاظ کنید. هر آن ممکن است با یک رویداد یا یک خبر، قیمت‌ها بالا و پایین شود و کل پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب دربیاید. ازاین‌رو، حتماً مدیریت ریسک داشته باشید و کل سرمایه خود را صرف یک ارز دیجیتال نکنید. توصیه می‌کنیم سبدی از ارزهای دیجیتال برای خود ایجاد و از این طریق، تعادلی میان رمزارزها برقرار کنید.

 

کدخبر: ۵۵۳۱۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر