کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۶۱۲
تاریخ خبر:

نیسان سیلفی؛ ‌دوگانه بنزینی و برقی| نسخه هیبریدی ژاپنی که برای بازار ایران مناسب‌تر است

نیسان سیلفی؛ ‌دوگانه بنزینی و برقی| نسخه هیبریدی ژاپنی که برای بازار ایران مناسب‌تر است

دومین محموله آمیتیس گستر در اردیبهشت 1403 به ایران آمد

هفت صبح| واردات خودرو اگر‌چه قطره‌چکانی است، اگرچه ماشین‌ها را آنطور که باید و شاید در سطح شهر نمی‌بینیم و در ابتدای تمام گزارش‌ها از وزارت صمت درخواست می‌کنیم که معضل واردات قطره‌چکانی و ترخیص ارز را حل کند‌ اما شرکت‌ها هم در این میان بد عمل نکرده‌اند و در واقع بعد از یک سال اول باز شدن واردات خودرو که فقط شاهد ورود برندهای چینی یا تولید در چین بودیم؛ حالا ژاپن و کره و سایر کشورها هم به میان آمده‌اند.

نیسان

نیسان سیلفی هم یکی از خودروهای ژاپنی است که توسط شرکت آمیتیس گستر، به ایران آمده است. این خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده ‌ و در انبار این شرکت نیز موجود است. اولین محموله ‌‌وارداتی خودروهای نیسان سیلفی E-power توسط شرکت آمیتیس گستر در ‌‌دی ماه 1402 وارد کشور شد. دومین محموله این شرکت در اردیبهشت 1403 به ایران آمد. خودرویی که در نمایشگاه خودروی تبریز هم به نمایش درآمد.

 

مشخصات فنی نیسان سیلفی E-power

نیسان سیلفی به دو موتور بنزینی و برقی مجهز است. پیشرانه بنزینی این خودرو 2/1 لیتر حجم دارد و نقش مولد را ایفا می‌کند. نیسان سیلفی به یک پیشرانه هیبریدی نیز مجهز است. در کل و با پیشرانه الکتریکی، سیلفی هیبرید توانایی تولید ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور و ۱۳۶ اسب بخار را دارد. در این خودرو یک موتور 2/1 لیتری، انرژی لازم برای موتور برقی را به جای باتری تامین می‌کند. در واقع این موتور بنزینی شبیه ‌ ژنراتور است.

 

مشخصات ظاهری نیسان سیلفی E-power

این خودرو در نگاه اول شباهت زیادی به ماکسیمای جدید دارد و انگار نسخه کوچک‌تر آن است. در نمای جلوی این خودرو یک جلو پنجره بزرگ با دو خط کرومی پهن، چراغ‌های LED کشیده و باریک در اطراف، چهره نیسان‌ سیلفی را جذاب و مدرن نشان می‌دهد. 

نیسان سیلفی

اما طراحی نمای کناری ساده‌تر است. در خط شانه اصلی پایین در‌ها حجم‌پردازی اندکی دیده می‌شود، همین موضوع در بالای در‌ها به صورت منقطع کشیده می‌شود. نمای عقب دارای چراغ‌های کشیده‌ای است که طراحی هماهنگی با چراغ‌های جلو دارند. خطوط اطراف دیفیوزر و سپر بزرگ نصب شده در قسمت پایین سپر، باعث اسپرت‌تر شدن خودرو شده است.

 

کابین و فضای داخلی

کابین نیسان ‌سیلفی طراحی داخلی بسیار جذابی دارد. این طراحی می‌تواند در یک نگاه مشتری را به خود جذب کند. در نمای جلو راننده از یک فرمان ۳ شاخه D کات با طرحی اسپرت استفاده شده است. صفحه کیلومتر خودرو نیز از ترکیب دو عقربه دور موتور‌سنج و آنالوگ سرعت با یک صفحه نمایش دیجیتال تشکیل شده است.

 

 امکانات ایمنی و رفاهی

  دستیار کنترل خودرو در سربالایی

  ترمز کمکی الکترونیکی

  سیستم ترمز ضدقفل

  کنترل پایداری الکترونیک

  کی‌لس

  سیستم ضدسرقت الکترونیکی

  تهویه مطبوع اتوماتیک

  صندلی‌های چرمی

  ترمز ضد قفل

  سانروف  برقی

  نمایشگر 3/12اینچی

  سه حالت رانندگی

  دی‌لایت

  ترمز دستی برقی

  دوربین ثبت وقایع

  اتوهلد

  دوربین دنده عقب

 

قیمت خودرو در سامانه

قیمت قطعی گمرکی این خودرو یک میلیارد و 757 میلیون تومان و قیمت مصوب فروش آن 2 میلیارد و 230 میلیون تومان است.

 

کدخبر: ۵۶۷۶۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر