کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۳۱۴
تاریخ خبر:

علت تغییر در زمان قرعه‌کشی ایران خودرو ۱۴۰۳

علت تغییر در زمان قرعه‌کشی ایران خودرو ۱۴۰۳

با توجه به تعیین مهلت شش روزه برای متقاضیان مبنی بر تعیین روش خرید خودرو، تاریخ برگزاری مراسم قرعه‌کشی محصولات این شرکت خودروساز تغییر کرد

با پایان مهلت ثبت درخواست خرید خودرو توسط متقاضیان و با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین روش خرید خودرو (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش) تاریخ قرعه‌کشی محصولات این شرکت خودروساز نیز تغییر کرد.
 
ایران خودرو برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان یک مهلت شش روزه در نظر گرفته که از سوی شرکت ایران خودرو این مهلت از روز گذشته یکشنبه چهارم شهریور 1403 آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه نهم شهریور 1403 ادامه دارد. بنابراین پس از پایان این مهلت متقاضیان خرید خودرو باید منتظر اعلام زمان رسمی برگزاری مراسم قرعه‌کشی از سوی این خودروساز باشند. براساس اطلاعات واصله به‌ نظر می‌رسد مراسم قرعه‌کشی در اوایل هفته آینده برگزار شود اما هنوز تصمیم قطعی درباره زمان برگزاری این مراسم اتخاذ نشده است.
 

ایران خودرو همچنین اعلام کرد پس از  پایان مهلت ثبت درخواست خرید خودرو، وجوه مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو از امروز دوشنبه پنجم شهریور 1403 رفع مسدودی می‌شود و بانک‌های عامل مکلف هستند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

 

براساس اطلاعیه شماره چهار شرکت ایران خودرو افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کرده‌اند شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.
 
ثبت‌نام 12 محصول شرکت ایران خودرو از 24 مرداد آغاز شده و متقاضیان تا دوم شهریور نسبت به ثبت‌نام در سامانه‌ای که این خودروساز معرفی کرده بود فرصت ثبت‌نام داشتند. در این دوره از عرضه 120 هزار خودرو توسط این شرکت خودروساز عرضه می‌شود و براساس اعلام معاون وزیر صمت این خودروها باید تا پایان امسال به متقاضیانی که در قرعه‌کشی برنده می‌شوند تحویل شود.
کدخبر: ۵۶۵۳۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر