کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۷۶۲
تاریخ خبر:

شرایط فروش دایون Y۷ با تسهیلات ویژه اعلام شد

شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات ویژه اعلام شد

همه چیز درباره قدبلند ایلیاموتور

هفت صبح| تب خودروهای آفرودی در کشور ما هم مانند بسیاری دیگر از نقاط داغ شده با این تفاوت که در بازار ما انتخاب‌های متنوعی پیش روی علاقه‌مندان خودروهای آفرودی به خصوص خودروهای صفر کیلومتر وجود ندارد.

 

دایون Y7 یکی از معدود انتخاب‌ها در بازار خودروهای آفرودی است که به چند دلیل انتخاب مناسبی نیز خواهد بود.نخستین دلیل که دایون Y7 را به انتخابی مناسب برای سفرهای آفرودی تبدیل می‌کند، شاسی مستقل دایون Y7 است که در تمام خودروهای آفرودی جهان یک اصل انکارناپذیر تلقی می‌شود.

 

گزینه بعدی نیز سیستم تعلیق دایون Y7 است. دایون Y7 در جلو از تعلیق جناقی دوبل و در عقب نیز از تعلیق ۵ لینک بهره‌مند است که این خودرو را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای آفرودی تبدیل می‌کند.شرایط فروش دایون Y7 ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با تسهیلات ویژه توسط صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد. شرایط فروش دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت علی‌الحساب (غیر قطعی) 812میلیون تومان و تحویل فوری ۹۰ روز‌ کاری اعلام شد.

 

در این شرایط فروش این شاسی‌بلند صفر کیلومتر بازار داخلی با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند از طریق سایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا اقدام به ثبت‌نام کنند. متقاضاین خرید این خودرو می‌توانند ‌ هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف ۷۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۴۸ ماهه استفاده کنند.

 

 

مشخصات فنی Y7

 

دایون Y7 خودرویی با همان ظاهر مشابه Y5، اما موتور آن کاملاً متفاوت است؛ خودروی Y5 با موتور ۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی و حداکثر قدرت ۲۰۲ اسب بخار عرضه شده بود، در حالی که‌ Y7 مجهز به موتور ۲/۴ لیتری توربوشارژ همان شرکت با حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است. این قدرت از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 

 

 

امکانات ایمنی و رفاهی دایون Y7

 

از جمله تجهیزات استاندارد دایون Y7 می‌توان به مواردی همچون نمایشگر لمسی، هفت صندلی، صندلی برقی راننده، سامانه مدیریت تعادل، استارت دکمه‌ای، سانروف، دوربین عقب، ره‌یاب ماهواره‌ای، آینه‌های تاشوی برقی، تنظیم الکتریکی شدت پرتاب باد ردیف دوم و سوم، تریم داخلی چرم، حالت اسپرت و برفی و تیپ ترونیک جعبه‌دنده، تهویه الکتریکی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین، دو عدد ایربگ، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک و مکانیکی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ترمزهای ABS ،EBD ،BA و… اشاره کرد.

 

کدخبر: ۵۵۸۷۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر