کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۳۰۳
تاریخ خبر:

تست آریزو ۵ اسپرت در نخلستان

تست آریزو 5 اسپرت در نخلستان

از ماشین‌سواری تا برگزاری نمایشگاه خودرو در اهواز را در این گزارش بخوانید.

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| داستان سفر اهواز از تست درایو آریزو5 اسپرت، محصول مدیران‌خودرو آغاز شد. تا خبرنگاران حوزه خودرو این سدان خوش ترکیب و خوش چهره را مورد بررسی قرار بدهند، آزمون و خطا کنند و آن وقت برای مشتریان و طرفداران این خودرو بنویسند که نقاط ضعف و قدرت این ماشین چیست؟ اصلا بخرید یا اینکه سراغش نروید؟ به شما بگوییم این ماشین در جاده اهواز به شوشتر، در نخلستان‌ها و خاکی و آ‌سفالت تست شد؛ حسابی شیره‌اش کشیده شد تا مشخصاتش نوشته شود. 

نخل

سفر جاده‌ای آریزو5 اسپرت 
از سیزدهم دی‌ماه تا روز چهاردهم، آریزو 5 اسپرت محصول جدید مدیران‌خودرو در جاده‌های اهواز و شوشتر در جنوب کشور تست شد. همچنین آریزو 5 در نمایشگاه خودروی اهواز که روز پنجشنبه آغاز به کار کرد، به نمایش درآمد.

 

عماد جعفری، خبرنگار حوزه خودرو درباره تست این ماشین و نقاط ضعف و قدرتش به هفت‌صبح می‌گوید:« ام‌وی‌ام آریزو 5 پرو اسپرت یا آریزو 5 اسپرت، ماشینی است که ظاهرش تغییر کرده و در واقع باید گفت ظاهر اسپرت‌تری دارد.

 

سپر جلو، عقب و جلو پنجره فرمتی دارند که به ظاهر اسپرت و جوان‌پسند خودرو کمک کرده؛پس جذابیت ظاهری این خودرو بیشتر هم شده است. این ماشین گیربکس CVT‌، 9 سرعته دارد که متعلق به شرکت پانچ بلژیک‌ است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

همچنین این سدان خوش‌چهره موتور 1500 سی‌سی تور‌بو شارژ دارد که موتور با گیربکس بسیار هماهنگ است و واقعا عملکرد خوبی ‌‌حین تست جاده‌ای داشتند. در این مدتی که خودرو برای تست در اختیار خبرنگاران بود متوجه شدیم متریال کابین نسبت به نمونه قبلی ارتقا یافته است.

 

این خودرو امکانات خیلی خاصی ندارد اما ماشین قابل قبولی است. شتاب‌گیری خیلی خوبی دارد و با حداکثر سرنشین هم در مسیرهای سراشیبی خیلی عملکرد خوبی از آن دیدیم. با توجه به اینکه سیستم عقب این خودرو سیستم تعلیق مولتی‌لینک نیست ولی سواری قابل قبولی دارد و خیلی شبیه سراتوهای ساخت سایپاست که نرم و راحت ‌‌حین رانندگی بودند.

 

یکی  از نقاط قوت این خودرو شتاب‌گیری است؛ ‌ با بنزینی که در جنوب کیفیت چندان خوبی هم ندارد، ماشین درست کار می‌کرد. ‌آریزو 5 فضای دید کافی را داشت‌ اما از نقاط ضعف خودرو باید به این موضوع اشاره کرد ترمزهای خیلی خوب و مطمئنی نداشت.

 

در واقع مانند بقیه محصولات ام‌وی‌ام نبود که ترمزهای خوبی دارند .‌ البته فضای عقب ماشین جادار و مناسب است اما سرنشینان عقب در عبور از ناهمواری‌ها خیلی راحت نیستند ولی جای پای خوبی دارند. در مجموع این ماشین نسبت به میانگین قیمتی خود در بازار از پتانسیل خوبی برای فروش برخوردار است.» 

 

قیمت و امکانات رفاهی آریزو5 اسپرت  
قیمت کارخانه این محصول حدود یک میلیارد و 96 میلیون تومان است و در بازار آزاد تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شود. با توجه به امکانات رفاهی این خودرو از جمله گرم‌کن صندلی‌های جلو، 6کیسه هوا، سنسور نور، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، صندلی برقی راننده، تهویه دیجیتال و نمایشگر هشت اینچی اگر دنبال یک سدان مقرون به‌صرفه هستید، خرید این ماشین در این میانگین قیمتی توصیه می‌شود. 


آریزو5 اسپرت در نمایشگاه خودروی اهواز 
نمایشگاه خودروی اهواز از تاریخ  ۱۴ تا ۱۷ دی ماه به مدت ۴ روز در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دارد. اگر سری به غرفه مدیران‌خودرو در این نمایشگاه بزنید، حتما این ماشین را خواهید دید و می‌توانید از نزدیک آپشن‌های آن را مشاهده کنید. مدیران خودرو در نمایشگاه اهواز با محصولات برند فونیکس، اکستریم و ام‌وی‌ام حضور پررنگی دارد.

 

کدخبر: ۵۵۲۳۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر