کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۰۴۵
تاریخ خبر:

کتک خوردن تکنسین‌های اورژانس در خراسان + عکس

کتک خوردن تکنسین‌های اورژانس در خراسان + عکس

هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند

دکتر تقی دولت‌آبادی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان شمالی اظهار کرد: ساعت ۲ و ۲۹ دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده آن در خودرو در کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد. بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای رضاآباد به محل حادثه اعزام شدند.

 

دولت‌آبادی ادامه داد: کارشناسان اورژانس در لحظه رسیدن به صحنه حادثه متوجه شدند راننده لودر فاقد علائم حیاتی است، اما برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات درمانی لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش‌نشانی و هلال احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند. بعد از گذشت مدتی، با تلاش همکاران آتش‌نشانی و هلال‌احمر رهاسازی انجام شد و براساس ارزیابی کارشناسان فوریت‌های پزشکی مشخص شد راننده لودر به دلیل له‌شدگی و آسیب ارگان‌های حیاتی جان باخته بود. متاسفانه هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در ادامه ضاربان صحنه را ترک کردند.

 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی خراسان شمالی گفت: هرگونه تعدی به نیروهای امدادی از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خویش است.

1

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۶۵۰۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر