کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۴۳۸
تاریخ خبر:

داستان ۲ قتل؛ یکی با مشت و دیگری با شیشه قلیان

داستان ۲ قتل؛ یکی با مشت و دیگری با شیشه قلیان

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری عاملان ۲ قتل خبر داد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری عاملان ۲ قتل خبر داد که یکی با ضربه مشت خود پیرمردی را کشته و دیگری جان یک پسر جوان را با زدن شیشه قلیان به سرش گرفته بود.

 

سردار علی ولی‌پور گودرزی روزیکشبه در این خصوص اظهار کرد: کشف جسد مرد جوانی داخل یک خودرو در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران ۲۰ بهمن پارسال از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و تیم تحقیق راهی محل حادثه شد.

 

وی ادامه داد: جسد مرد ۲۵ ساله که به دلایل نامشخصی مرده بود برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد که پس از نمونه‌برداری از جسد با آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی اعلام شد که مرد جوان براثر ضربه جسم سخت بر سرش ضربه مغزی شده و به قتل رسیده است.

 

سردار ولی‌پور گودرزی افزود: بدین ترتیب تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در نخستین‌گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف خانه مقتول پی بردند او به سختی رانندگی می‌کرده و پشت فرمان حالت عادی نداشته است؛ همچنین در تحقیقات مشخص شد مقتول قبل از اینکه داخل پارکینگ خانه‌ خود فوت کند با زن جوانی که از گذشته در ارتباط بوده قرار ملاقات گذاشته است.

 

وی اضافه کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضایی بی درنگ راهی خانه زن جوان شدند و تنها متهم پرونده را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

 

سردار ولی‌پور گودرزی ادامه داد: زن جوان در جریان تحقیقات ضمن ابراز پشیمانی به صراحت به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و ماجرا را اینطور توضیح داد که چندی قبل با مقتول در فضای مجازی آشنا شدم و رابطه‌ای میان ما شکل گرفت و روز حادثه او به خانه من آمد؛ به‌خاطر قرار ازدواج با یکدیگر درگیر شدیم که در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با شیشه قلیان یک ضربه به سر او وارد کردم.

 

وی گفت: متهم اظهار کرد که مرد جوان پس از این درگیری سوار ماشین خود شد و به سمت خانه‌اش حرکت کرد و من نیز ساعاتی بعد متوجه شدم فوت کرده اما ترسیدم و موضوع را با هیچکس در میان نگذاشتم و الان پشیمانم.

 

رییس پلیس آگاهی پایتخت تاکید کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، این زن جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

قتل پیرمرد با ضربه مشت همسایه

همچنین رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پیرمرد خبر داد و اظهار کرد: مرداد امسال، مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی، مرگ مشکوک پیرمردی ۶۵ساله را روی تخت اورژانس یکی از بیمارستان‌های شمال تهران، گزارش کردند.

 

وی افزود: با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و جسد مردی سالخورده را مشاهده کردند که براثر ضربه مشت به قفسه سینه قربانی جنایت شده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول ساعتی قبل با مرد حدودا ۷۰ساله همسایه درگیر شده و در جریان نزاع هدف ضرب‌ وجرح قرار گرفته است.

 

سردار ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ این ۲ همسایه که ساکن یکی از ساختمان‌های منطقه پاسداران هستند به‌خاطر مسایل ساختمانی از جمله نحوه بیرون بردن زباله با یکدیگر شدند که نهایتا این نزاع با ضربه مشت یکی از پیرمردها به قفسه سینه دیگری به پایان تلخی رسید.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۶۴۴۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر