کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۳۸۵
تاریخ خبر:

سرنوشت فروشنده قرص برنج در پرونده معروف قتل

سرنوشت فروشنده قرص برنج در پرونده معروف قتل

فروشنده قرص برنج با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فروشنده غیرقانونی دارو که در خیابان ناصرخسرو به ۲ دختر ۱۸ ساله قرص برنج فروخته و باعث جنایتی هولناک شده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

 

سردار "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، رسیدگی به پرونده قتل یک مادر و دختر نوجوان با قرص برنج در دستور کار تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در بررسی‌هایی که همکاران من در این پرونده انجام داده بودند مشخص شد که دختر بزرگ این خانواده به نام پریا به‌خاطر انگیزه‌ مالی با همدستی دوست صمیمی‌اش دست به جنایت زده اند.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: متهم دیگر پرونده ماجرا را اینطور توضیح داد، با پریا دوست صمیمی هستم اما به‌خاطر درس خواندن و آزمون کنکور این اواخر زیاد به خانه‌شان می‌رفتم، در این میان با رؤیاپردازی‌هایی که داشتیم با یکدیگر تصمیم گرفتیم اعضای خانواده‌اش را با سم به قتل برسانیم و سپس تمام اموال را تصاحب و در نهایت از ایران مهاجرت کنیم. به‌خاطر همین به خیابان ناصرخسرو رفتیم و آرسنیک غیرمجاز خریدیم اما پس از اینکه سم را به آنها خوراندیم فایده‌ای نداشت که متوجه شدیم فروشنده آن جنس تقلبی به ما داده است، برای همین بار دیگر به‌سمت بازار تهران رفتیم و سیانور خریدیم. شب حادثه با شگردهای مختلف و از پیش طراحی‌شده با کمک پریا آنها را به خانواده‌اش خوراندیم که باعث مرگ مادر و دختر شد اما پدر خانواده جان سالم به‌در برد. پس از ارتکاب جنایت عذاب وجدان شدیدی گرفتیم و بسیار ترسیده بودیم، سعی در عادی‌سازی شرایط داشتیم که ناگهان توسط پلیس دستگیر شدیم، یک اشتباه کودکانه‌ و جبران‌ناپذیری کردیم و بسیار پشیمان هستیم.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با روش‌های علمی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت فردی را که در خیابان ناصرخسرو به این ۲ دختر ۱۸ساله قرص برنج فروخته بود، شناسایی کردند. کارآگاهان که سایه‌ به سایه دنبال متهم بودند ظهر روز گذشته مخفیگاه مرد قرص‌فروش را شناسایی کردند و در یک عملیات منسجم موفق به بازداشت او شدند.

 

سردار گودرزی متذکر شد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتاً به جرم ۶ مرتبه فروش انواع قرص‌های مرگبار از جمله قرص برنج به ۲ دختر ۱۸ساله در خیابان ناصرخسرو اعتراف کرد، در بررسی‌های بیشتر هم مشخص شد که این ۲ دختر جوان در گذشته با شگردهای مختلف ۹ بار به جان اعضای خانواده در تهران و شمال کشور سوءقصد کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۶۲۳۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر