کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۶۵۴
تاریخ خبر:

قتل هولناک زن میانسال با ۳۴ ضربه چاقو در خانه‌اش

قتل هولناک زن میانسال با 34 ضربه چاقو در خانه‌اش

با کشف جسد خونین زن 70ساله معمای پیچیده یک جنایت در برابر بازپرس جنایی گشوده شد

هفت صبح| ظهر روز یکشنبه 23اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی سراسیمه با همسایه مجاور مادرش که خانه‌شان واقع در محله نبرد بود، تماس گرفت و گفت که از صبح از مادرش بی‌خبر است و زن 70ساله پاسخی به تماس‌های او نمی‌دهد.

 

این زن به همسایه مادرش گفت: «هر روز صبح با مادرم تماس می‌گیرم و حالش را می‌پرسم. اگر کاری داشته باشد به من می‌گوید تا برایش انجام دهم اما امروز، چندین بار با او تماس گرفتم و پاسخی نداد. می‌دانم که مادرم نمی‌تواند مسافت دوری برود. خریدهایش هم نهایتا نیم‌ساعت طول می‌کشد و امکان ندارد بی‌خبر از من و خواهرها و برادرهایم برای مدت طولانی جایی برود و تلفنش را هم جواب ندهد. برای همین خواهش می‌کنم که هر طور شده در آپارتمان مادرم را باز کنید و داخل خانه‌اش بروید؛ می‌ترسم داخل خانه حالش بد شده باشد.»

 

وقتی زن همسایه به درخواست دختر صاحبخانه وارد خانه شد،‌ با صحنه هولناکی روبه‌رو شد و صدای فریاد و شیون او در راه‌پله پیچید. جسد غرق در خون زن میانسال وسط هال خانه افتاده بود. همسایه‌های دیگر، با شنیدن صدای فریادهای زن همسایه وارد خانه مقتول شدند و خیلی سریع، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 خبر دادند.

 

به این‌ترتیب، تیم جنایی و تیم بررسی صحنه جرم از دادسرای جنایی تهران‌ به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و همچنین تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی برای شروع تحقیقات، راهی محل وقوع جنایت شدند.

  

تحقیقات جنایی

 

در اولین بررسی‌های تیم جنایی به هم‌ریختگی جزئی در خانه مشخص شد. دختر مقتول که بعد از تماس با همسایه، خودش را به خانه مادرش رسانده و با صحنه هولناک قتل مادرش روبه‌رو شده بود، در اولین اظهارات خود به ماموران جنایی گفت: «جسد مادرم با لباس راحتی پیدا شده؛ با اینکه مادر من زن محجبه‌ای بود و اگر می‌دانست فرد غریبه یا نامحرمی قرار است به خانه‌اش بیاید، حتما حجاب خود را رعایت می‌کرد. برای همین هم احتمال می‌دهم که مادرم توسط حضور فرد جنایتکار غافلگیر شده باشد.»

 

این زن جوان در ادامه افزود: «چند سال قبل، پدر ما به رحمت خدا رفت و از آن روز، هر روز من و خواهران و برادرهایم به مادرم سر می‌زدیم و او را تنها نمی‌گذاشتیم. خانواده ما با کسی دشمنی و خصومت ندارد؛ مادرم زن آرام و مهربانی بود، ‌به هیچ‌کس هم بدی نکرده بود.»

 

در ادامه مشخص شد، النگوهای طلای مقتول که از دستش بیرون کشیده شده بودند و مقداری از دلارهای مقتول که در خانه‌اش نگهداری می‌شدند، به سرقت رفته است. به این ترتیب فرضیه ورود عامل جنایت با انگیزه سرقت قوت گرفت.

  

دستگیری سه مظنون

 

اولین افرادی که تحت تحقیقات قرار گرفتند، ساکنین طبقه چهارم ساختمان محل سکونت مقتول بودند که بعد از شنیدن صدای شیون همسایه مجاور مقتول به خانه او آمده بودند.

 

این خانواده سه نفره، شامل مادر، دختر و پسر جوانش، از چند سال قبل همسایه مقتول بوده و اتفاقا بنا بر گفته فرزندان مقتول ارتباط نزدیکی با پیرزن داشتند. فرزندان مقتول تائید کردند که مادرشان با این خانواده رفت و آمد داشته است.

 

این خانواده به عنوان اولین مظنونین پرونده تحت تحقیقات قرار گرفتند و این در حالی بود که از خانه آن‌ها، مقداری مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف شد که پسر خانواده ادعا کرد آن اقلام متعلق به یکی از دوستانش بوده.

 

در ادامه از خانه آن‌ها، مقداری لباس خیس تازه شسته‌شده پیدا شد که مادر خانواده گفت مطابق هر روز رخت‌های چرک را شسته و پهن کرده.

 

همچنین چاقویی خونین از خانه آنها کشف شد که مجددا پسر جوان اظهار داشت، این چاقو متعلق به چند سال قبل است و در نزاعی از آن استفاده کرده.

 

در حالی‌که دستور بازداشت مادر و دو فرزندش، توسط بازپرس جنایی صادر شد؛ تحقیقات از آن‌ها برای روشن‌شدن حقیقت ادامه دارد.

 

در ادامه جسد مقتول به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و رسیدگی به این پرونده تا پیدا شدن ردی از عامل جنایت ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۵۸۶۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر