کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۱۷
تاریخ خبر:

انکار قتل پزشک بندرماهشهر توسط تنها مظنون پرونده

انکار قتل پزشک بندرماهشهر توسط تنها مظنون پرونده

دو مرد مسلح نقاب‌پوش با ورود به درمانگاه اقدام به تیراندازی مرگبار سمت آقای دکتر کردند

روزنامه هفت صبح| ‌پزشک سرشناس 50ساله در یکی از درمانگاه‌های بندر ماهشهر، در حال ویزیت یک بیمار هدف گلوله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید. در همین حال فردی مظنون به قتل پزشک بازداشت شده است که تاکنون لب به اعتراف نگشوده و منکر هرگونه ارتباط با قتل پزشک است. به‌همین دلیل انگیزه دقیق عاملان جنایت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.غروب هفتم اسفندماه سال1402 در خیابان فرهنگ بندر ماهشهر دو مرد نقاب‌پوش که صورت‌های خود را با پارچه بسته بودند به‌سرعت از ترک موتور پایین پریده و سمت درمانگاه شفا می‌روند.


قتل دکتر فدوی در درمانگاه شفا

ساعت حدود 9شب بود و درمانگاه زیاد شلوغ نبود‌، پرسنل اداره در درمانگاه حضور نداشتند. قاتل هرکسی که هست، حتما فکر همه جای ماجرا را کرده بود و می‌دانست در این ساعت دکتر فدوی کشیک بوده و درمانگاه هم خلوت است. دکتر صادق فدوی 50ساله در شیفت درمانگاه حضور داشت و از قضا در حال ویزیت یک بیمار هم بود که ناگهان افراد مسلح با صورت‌های پوشیده یک‌راست سمت مطب او رفته و یکی ازآنها با اسلحه کلاشینکف آقای دکتر را به گلوله بست.

 

دکتر غرق در خون روی زمین افتاد و صدای فریاد وحشت در ساختمان درمانگاه پیچید. همان موقع مردان مسلح برابر چشمان وحشت‌زده حاضران در درمانگاه از محل متواری شدند. یکی از همکاران سابق دکتر فدوی بعد از وقوع این ماجرا در مورد او گفت:

 

«من چند سال قبل با دکتر همکار بودم بعد از بندرماهشهر به شهر دیگری رفتم. دکتر اصالتا خوزستانی بود و در همان شهر ازدواج کرده و مشغول کار بود. او در میان مردم، پزشک سرشناسی بود و به‌ خاطر حوصله‌ای که در ویزیت بیماران به‌خرج می‌داد، اهالی بندر ماهشهر زمان ویزیت شدن خود را با شیفت دکتر هماهنگ می‌کردند. همین الان هم اگر نظراتی را که زیر پست اطلاع‌رسانی قتل ایشان توسط اهالی بندر ماهشهر نوشته شده بخوانید، متوجه می‌شوید که مردم تا چه حد از مرگ این پزشک وظیفه شناس ناراحت و متاثر هستند.»


دستگیری یک مظنون

بلافاصله بعد از وقوع این جنایت رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و قضایی استان خوزستان قرار گرفت و تحقیقات گسترده برای یافتن ردی از عاملان جنایت آغاز شد.در نخستین گام از تحقیقات فردی که مدارکی علیه او به‌دست آمده بود و احتمال می‌رفت در قتل دکتر فدوی نقش داشته باشد، شناسایی و دستگیر شد.
 

مظنون بازداشت شده در نخستین گام از تحقیقات منکر هرگونه ارتباط با قتل دکتر فدوی شد، اما در بازجویی‌های بعدی زمانی که در برابر برخی شواهد قرار گرفت، اذعان داشت که پیش از این به‌دلیل سوءظن شخصی نسبت به دکتر بدبین شده و از او کینه گرفته بود که همین باعث بروز برخی اختلافات شخصی میان او و پزشک سرشناس شده بود، اما با این وجود این اختلافات را سبب طراحی و اجرای نقشه قتل ندانست و همچنان منکر دست داشتن در قتل دکتر سرشناس است. در همین حال رسیدگی به این پرونده برای رازگشایی از جنایت در دستور کار تیم جنایی بندر ماهشهر قرار دارد.

 

کدخبر: ۵۵۴۳۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر