کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۱۵۱
تاریخ خبر:

تصویر ماهواره‌ای از حجم تخریب پایگاه اسرائیلی در موشک‌باران

تصویر ماهواره‌ای از حجم تخریب پایگاه اسرائیلی در موشک‌باران

بیش از ۲۵ اصابت مستقیم به این پایگاه مشاهده می‌شود

تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از طریق خبرگزاری آسوشیتدپرس، آسیب به ساختمان‌های پایگاه هوایی نوآتیم رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که یکی از اهداف حمله موشکی ایران در اول اکتبر بوده است.

«امانوئل فابیان» خبرنگار نظامی وب‌سایت «تایمز» رژیم صهیونیستی، این تصویر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و افزود: «ارتش اسرائیل روز چهارشنبه اذعان کرد که برخی از پایگاه‌های هوایی آن در حمله ایران مورد اصابت قرار گرفته‌اند، اما خسارات وارده "بی‌اثر" ادعا شد، به این معنی که هیچ آسیبی به عملیات مستمر نیروی هوایی اسرائیل وارد نشده است. به ادعای ارتش اسرائیل، این موشک به ساختمان‌های اداری و مناطق تعمیر و نگهداری در پایگاه‌ها آسیب زده است.»

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که موشک‌های ایران به ساختمانی در پایگاه هوایی نوآتیم رژیم صهیونیستی اصابت کرده و به آن آسیب رسانده است. این تصاویر که در روز چهارشنبه گرفته شده‌اند، آسیب قابل توجهی به سقف مجموعه‌ای از ساختمان‌های واقع در نزدیکی باند فرودگاه اصلی را نشان می‌دهند و آوارهای بزرگی در اطراف آن پراکنده شده‌اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داد ارتش این رژیم اذعان کرد که مقرهای نیروی هوایی بر اثر حمله شامگاه سه‌شنبه ایران آسیب دیده، اما مدعی شد آسیبی به زیرساخت‌های آن نرسیده است. رسانه‌های عبری می‌گویند موشک‌های ایران ساختمان‌ها و مقرهای نگهداری جنگنده‌ها در پایگاه‌های هوایی را تخریب کرده است.

تصویر ماهواره‌ای از بخش جنوبی پایگاه هوایی نواتیم که هدف حمله موشکی ایران قرار گرفت، منتشر شد.

در این تصویر که محدود و از یک‌بخش پایگاه است، دو اصابت مشاهده می‌شود:

۱. آشیانه برخی هواگردهای پهن‌پیکر و خاص

۲. رانوِی و مسیر دسترسی

نوآتیم محل نگهداری پیشرفته‌ترین هواپیمای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، از جمله جت‌های جنگنده رادارگریز F-۳۵ Lightning II ساخت ایالات متحده است. از تصاویر ماهواره‌ای مشخص نیست که آیا هنگام اصابت آشیانه هواپیما، هواپیما و جنگنده‌ای در آنجا بوده است یا خیر

به‌طور کلی در ویدئوهای منتشرشده بیش از ۲۵ اصابت مستقیم به این پایگاه مشاهده می‌شود.

نخستین تصویر ماهواره‌ای از تخریب در پایگاه اسرائیلی پس از موشک‌باران

 

کدخبر: ۵۶۷۱۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر