کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۰۹۵
تاریخ خبر:

حمله موشکی ایران به اسرائیل کدام اهداف را نشانه گرفت؟

حمله موشکی ایران به اسرائیل کدام اهداف را نشانه گرفت؟

این گزارش بر اساس اخبار رسانه‌های خارجی به روزرسانی می‌شود

الجزیره: تلاش برای رهگیری موشک‌های ایرانی از پایگاه عین الاسد

شبکه الجزیره به نقل از منبعی امنیتی گزارش داد که پدافند هوایی آمریکا از پایگاه عین الاسد تلاش کرده تا موشک‌های ایران را رهگیری کند.

 

پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

 

اصابت چند موشک به شمال تل‌آویو : منابع اسرائیلی خبر دادند که در پی حملات موشکی ایران، چند موشک به شمال تل‌آویو اصابت کرده است.این منابع همچنین گفتند که دومین دور از شلیک موشک‌های ایران به فلسطین اشغالی آغاز شده است.

 

تصاویری از آتش سوزی در میدان گازی عسقلان منتشر شده است.

 

خبرنگار نظامی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ایران موشک‌های خود را به سمت پایگاه‌های نظامی شلیک کرد و غیرنظامیان را هدف قرار نداد.

 

یک مقام نظامی آمریکا گفت: عملیات موشکی سپاه، در فاز اول مرکز تل‌نوف را هدف قرار داده است. پایگاه "تل‌نوف" در نزدیکی خط سبز در جنوب شرقی تل‌آویو قرار دارد و یکی از سه پایگاه اصلی نیروی هوایی ارتش اسرائیل و مرکز اصلی عملیات و آموزش نیروهای چترباز ارتش این رژیم است. این پایگاه مقر واحد ۶۹۹ معروف به "مسلول" و واحد جستجو و نجات رزم هوایی فرماندهی نیروی ویژه هوایی "کاهام" است. دانشکده صنایع هوایی در این پایگاه است. تل‌نوف دارای سه باند و تعدادی اسکادران عملیاتی از جمله دو اسکادران F-۱۵، یک اسکادران جنگنده‌های یاسور و یگان جنگ الکترونیک معروف به یگان ۵۵۵ است. هواپیمای اف ۱۵ در عملیات ترور شهید سید حسن نصرالله استفاده شده است.

کدخبر: ۵۶۷۰۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر