کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۰۵۴
تاریخ خبر:

ماجرای دست داشتن «شان ‌دی‌دی» در قتل توپاک و مایکل جکسون!

ماجرای دست داشتن «شان ‌دی‌دی» در قتل توپاک و مایکل جکسون!

پای بیانسه و همسرش جی‌زی هم به این ماجرا باز شده است

پرونده شان دی‌دی رپر مشهور و‌ یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای موسیقی روز به روز عجیب‌تر می‌شود.

چند روز پیش بود که بعد از زیاد شدن شکایت چندین زن‌ درباره مورد سو‌استفاده قرار گرفتنشان پلیس لس‌آنجلس در‌حالی که شان در نیویورک بود به خانه او‌ رفت‌ و‌ با جمع‌‌آوری‌ مدارکی از جمله تعدادی ویدیو و چیزی حدود هزار شیشه روغن بچه جانسون او را به سرعت در نیویورک دست گیر کرد.


اما حالا چند روز پس‌ از دستگیری او منابعی اعلام کردند اسنادی پیدا شده که نشان می‌دهد او در مرگ غیر منتظره توپاک که در آن زمان رقیب دی‌دی بود و همچنین تزریق دارو‌های اشتباه و مرگ مایکل جکسون و همچنین کشته شدن الیا خواننده‌ای که در شروع محبوبیتش به طرز مشکوکی درگذشت نقش داشته است.


اتهامات وارد شده به دی‌دی که علاوه بر قتل‌ها شامل سواستفاده از دختران و پسران زیر سن قانونی، مجبور کردن انها به استفاده از مواد مخدر و‌ رابطه جنسی و سپس تهدید کردن آن‌ها بوده، گردن بیانسه و جی‌زی را نیز گرفته است.

 بیانسه و جی‌زی دوستان صمیمی این شخص بودند و‌ حالا بسیاری احتمال قتل مشکوک الیا را به بیانسه نسبت می‌دهند زیرا الیا و بیانسه دقیقا در یک زمان فعالیتشان را شروع کردند و رقیب هم‌ بودند. 

ریزش شدید دنبال‌کنندگان بیانسه و جی‌زی


با اینکه هنوز هیچ اتهام رسمی به بیانسه و جی زی وارد نشده و هیچ‌کدام از شاکیانی که مورد سو‌استفاده جنسی بودند نامی از آن‌ها نبردند اما تعداد دنبال کننده‌های انها از روز گذشته حدود ۵ میلیون‌ کاهش داشته و مردم آن‌ها را مقصر دانستند زیرا گفتند «این زوج اگر هم در کارهای دی‌دی نقش نداشتند اما دوست صمیمی او‌ بودند و قطعا از کارهای او خبر داشتند و‌ باید آن را اعلام می‌کردند یا حداقل رابطه شان را قطع می‌کردند.»

"Everything is Love" for Beyoncé and Jay-Z

احتمال سواستفاده دی‌دی از جاستین بیبر


همچنین خبر ها نشان از سو‌استفاده دی‌دی از جاستین بیبر در اوایل شهرتش می‌دهد. دی‌دی در زمانی که جاستین ۱۵ ساله بوده به مدت ۴۸ ساعت به بهانه کار‌ موسیقی سرپرستی او را به عهده گرفته بود و احتمال تعرض به او توسط دی‌دی در مهمانی‌هایش وجود دارد. حالا بسیاری خواستار شفاف سازی و حمایت از جاستین شدند.

 همچنین مصاحبه‌های قدیمی از جاستین ۱۶ ساله که‌ مشخص است حال روحی خوبی ندارد و ناراحت است ولی می‌گوید نمی‌تواند حرفی بزند و وانمود می‌کند حالش خوب است دوباره وایرال شده و مردم نوشتند احتمالا در آن زمان جاستین دچار آسیب‌های زیادی شده است.

Söylemeye iznin yok" - Diddy ve Bieber'ın rahatsız edici videoları ortaya  çıktı | krone.at

همچنین مصاحبه دیگری از جاستین که گفته بود «آرزو می‌کند خواننده‌های جدید جوان مثل بیلی‌آیلیش چیزی را که سر او آمده تجربه نکنند و برای حمایت از آن‌ها نهایت تلاشش را می‌کند» دوباره وایرال شده و بسیاری دلیل حرف‌های جاستین را تعرض احتمالی دی‌دی و سواستفاده‌ از او دانستند. 

با این حال وکیل دی‌دی او را بی‌گناه دانسته و حالا باید تا روز دادگاه و ارائه مدارک اصلی و اسناد و اتهامات واقعی وارده به او صبر کرد تا اصل ماجرا معلوم شود. 

 

منبع: persiancelebnews
کدخبر: ۵۶۷۰۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر