کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۹۶۸
تاریخ خبر:

داغ‌ترین عکس‌های خبری جهان در ۲۴ ساعت گذشته

داغ‌ترین عکس‌های خبری جهان در 24 ساعت گذشته

رولز‌رویس طلای سلطان برونئی‌، آشکار شدن رابطه لیدی گاگا‌، بالن‌های ‌زباله‌ کره شمالی و جشن بیت سیاح که خراب شد

 

مائوریسیو والنسیا ورزشکار کلمبیایی در راه رسیدن به طلا در فینال پرتاب تیراندازی F34 مردان در پارالمپیک 2024 دندان های نیش خود را نمایش می‌دهد.

والنسیا

ارسال ۹۰۰ بالن زباله دیگر از کره شمالی به سمت کره جنوبی؛ ارتش سئول روز شنبه اعلام کرد که کره شمالی طی سه روز گذشته بیش از ۹۰۰ بالن حامل زباله‌ به سمت کره جنوبی فرستاده است. از این تعداد، حدود ۱۰۰ بالن عمدتاً در سئول و استان شمالی گیونگی فرود آمده‌اند.ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کیسه‌های متصل به این بالن‌ها حاوی «عمدتاً زباله‌های کاغذی و پلاستیکی» بوده‌اند و برای عموم مردم خطر ایمنی نداشتند.به نوشته خبرگزاری فرانسه، این اقدام کره شمالی آخرین حرکت در جریان حملات تحریک‌آمیز و تبلیغاتی بین دو کشور است.(اپک تایمز)

کره

 

تصاویری از سلطان حسن البلقیه، سلطان برونئی، و خانواده سلطنتی و همین‌طور خودرو رولز‌رویس طلایی که برای عروسی دخترش خریداری کرد. 

سلطان برونئی‌ که ثروتش حدود ۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود، به‌دلیل سبک زندگی مجللش مشهور است. گزارش‌ها حاکی از آن است که مجموعه خودروهای او ۵ میلیارد دلار ارزش دارد و ۷۰۰۰ خودرو را شامل می‌شود، از جمله یک رولز رویس طلا که برای مراسم عروسی دخترش تهیه کرد.

حسن البلقیه copy

او در سال ۱۹۶۸ به‌عنوان بیست‌و‌نهمین سلطان برونئی تاج‌گذاری کرد و پس از الیزابت دوم، ملکه فقید بریتانیا، دومین پادشاه با طولانی‌ترین دوره سلطنت است. او در ایستان نورالایمان، بزرگ‌ترین کاخ مسکونی جهان با ۱۷۸۸ اتاق، سکونت دارد.قدرت سلطان حسن البلقیه، که همچنین نخست‌وزیر برونئی است، بسیار فراتر از پادشاهی معمولی است. بر اساس زندگی‌نامه رسمی‌ سلطان حسن البلقیه، او چند سمت ‌رده‌بالا دارد، که وزارت دفاع، دارایی و امور خارجه را شامل می‌شود.(ایندیپندنت)

 

بیش از 1000 نوازنده آلفرون برای شکستن رکورد جهانی گینس اجرا می کنند؛ این رویداد در ‌دامنه کوه‌های آلپ در سوئیس هر ساله اجرا می‌شود.این ساز سنتی ساکنان دامنه کوه‌های پربرف آلپ در سوئیس بیش از سه متر طول دارد و برای اینکه حمل و نقل آن آسان تر باشد در قطعات جداگانه ساخته می شود و پیش از هر اجرا این قطعات به هم وصل می شوند. گرچه آلفورن ساز سنتی ساکنان دامنه های آلپ در سوئیس ، آلمان و فرانسه است ، معمولا آن را بخشی از فرهنگ کشاورزی سنتی سوئیس می دانند که در کوهپایه های دورافتاده و گاه صعب العبور آلپ رواج دارد.

آلفر

 

صادق بیت سیاح از ایران پس از ثبت رکورد پارالمپیک پاریس در فینال پرتاب نیزه مردان F41، جشن گرفت. اما در اتفاقی جنجالی، مدال طلای صادق بیت سیاح ‌ پس گرفته شد. این تصمیم عجیب و غیرمنتظره، با اعتراض شدید تیم پارادوومیدانی ایران همراه شده است.

صادق

 زندگی در هر شرایطی ادامه دارد و در این تصویر جشن حضور کلاس اولی‌های اوکراینی برای حضور در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید را شاهد هستیم.

2

 

نامزدی مایکل پولانسکی و لیدی گاگا به واسطه مادر؛ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور، لیدی گاگا همراه با نامزدش مایکل پولانسکی برای اکران فیلم «جوکر: جنون مشترک» روی فرش قرمز جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز حاضر شد. به نظر می‌آید بعد از چند سال پنهان نگه‌داشتن این رابطه، استفانی خوآن آنجلینا جرمانوتا، مشهور به لیدی گاگا، بالاخره آماده است تا دست در دست پولانسکی در برابر عموم ظاهر شود. لیدی گاگا و مایکل پولانسکی در سال ۲۰۱۹، پس از دیدار در جشن تولد شان پارکر، دوستی‌شان را آغاز کردند. شاید اگر مادرش سینتیا جرمانوتا نبود آشنایی و نامزدی آن‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

لیدی گاگا

تا سال ۲۰۱۹، این خواننده برنده گرمی، شاهد مجموعه‌ای از روابط عاشقانه‌ ناموفق با افرادی مانند لوک کارل، کریستین کارینو و تیلور کینی بود، اما بخت و اقبال او ناگهان تغییر کرد وقتی مادر گاگا با پولانسکی، یک کارآفرین ۴۶ ساله آشنا شد او به دخترش گفت که داماد آینده‌اش را ملاقات کرده است. مادر گاگا به‌واسطه فعالیت‌های بشردوستانه‌اش به پولانسکی معرفی شده بود و ظاهرا بلافاصله متوجه شده بود که پولانسکی گزینه‌ای عالی برای دخترش است. گاگا به ووگ گفت: «مادر من او را ملاقات کرد و به من گفت فکر می‌کنم همین الان با شوهرت آشنا شدم.» (ایندیپندنت)

 

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۶۵۹۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر