کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۶۶۶
تاریخ خبر:

المپیک سوتی‌ها؛ در پاریس واقعا چه خبر است؟

المپیک سوتی‌ها؛ در پاریس واقعا چه خبر است؟

مراسم عجیب افتتاحیه را فراموش کنید، تیم برگزاری المپیک تا روز سوم کلی گاف داده که دامن ایران را هم گرفته

المپیک پاریس به روز سوم رسیده و تا الان تیم برگزاری مجبور شده حداقل روزی یک بار از تیم‌ها و کاروان‌های مختلف عذرخواهی کند.

سوتی روز اول باعث رنجش خاطر کاروان کره‌جنوبی شد چون موقع معرفی آنها گزارشگرها هول شدند و جنوب و شمال را اشتباه گرفتند. برای جبران خبط انجام شده، از تیم کره‌جنوبی عذرخواهی شد.

اشتباه بعدی را آن دسکام، مدیر ارتباطات کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس گردن گرفته و گفته سرود ملی سودان جنوبی را اشتباهی پخش کرده‌اند و غذرخواهی می‌کنند. مسئولان المپیک قبل از اولین بازی تیم ملی سودان جنوبی در المپیک، سرود اشتباهی پخش کردند. پس از این که هواداران شروع به ابراز نارضایتی در سکوها کردند و پرچم‌ها را به اهتزاز درآوردند، برگزارکنندگان این اشتباه را اصلاح کردند.

در این دیدار تیم مردان سودان جنوبی با نتیجه ۹۰ بر ۷۹ بسکتبالیست‌های پورتوریکو را شکست داد. این تیم‌ها با صربستان و آمریکا نیز هم‌گروه هستند.

دیروز هم وقتی تیم قایقرانی ایران برای اجرای مسابقه روی رود سن ظاهر شد، اساتید اشتباه لفظی بزرگی مرتکب شدند و به جای ایران از کلمه اسرائیل استفاده کردند. اگر به هر سوتی یک مدال طلا تعلق می‌گرفت، الان تیم برگزاری مسابقات با سه مدال طلا جایگاه مناسبی کسب کرده بود.

کدخبر: ۵۶۳۶۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر