کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۲۴۱
تاریخ خبر:

بازتاب مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی در خبرگزاری آسوشیتدپرس

بازتاب مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی در خبرگزاری آسوشیتدپرس

مراسم تشییع از تبریز، بزرگ‌ترین شهر نزدیک به محل وقوع سانحه آغاز شد‌...

یک رسانه آمریکایی برگزاری مراسم‌های وداع با شهدای خدمت ایران در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران را که با حضور گسترده مردم همراه بود، در گزارشی مورد توجه قرار داد.

‌خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس برگزاری مراسم وداع امروز مردم ایران با پیکر شهدای خدمت، آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران را با انتشار گزارشی مورد توجه قرار داد.

رئیسی

آسوشیتدپرس نوشت: عزاداران سیاه‌پوش، روزسه‌شنبه مراسم‌های تشییع و خاک‌سپاری رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه فقید ایران و دیگر همراهان‌ آن‌ها در یک سانحه سقوط بالگرد را آغاز کردند. قرار است چند مراسم با مدیریت دولت به احترام درگذشتگان برگزار شود.

رئیسی2

این گزارش در ادامه، به مشارکت گسترده مردم ایران در مراسم‌ تشییع امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و حضور میلیونی مردم ایران در مراسم وداع با سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

رئیسی1

در ادامه این مطلب آمده است: صبح امروز، سه‌شنبه، مراسم تشییع از تبریز، بزرگ‌ترین شهر نزدیک به محل وقوع سانحه آغاز شد. یک کامیون حامل تابوت درگذشتگان در خیابان‌ها به آرامی حرکت می‌کرد و مردم، پای پیاده آن را همراهی می‌کردند؛ برخی روی آن‌ها گل پرتاب می‌کردند. روز چهارشنبه، مراسم اقامه نماز در تهران با حضور مقام معظم رهبری ایران برگزار خواهد شد.

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۵۹۲۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر