کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۳۳
تاریخ خبر:

‌روزنامه‌خوانی در شصت سال پیش- ۳۸ | تراژدی لیلی و ماندانا

‌روزنامه‌خوانی در شصت سال پیش- 38 | تراژدی لیلی و ماندانا

رکورد پرش نازنین بیات، اعدام ‌سحر به دلیل قتل محمدعلی‌ با تبر و غوغای هنرمندان: ‌الهه، گوگوش و عارف

هفت صبح|   هفتم تیر 1343. مهم‌ترین عکس صفحه اول گزارش استقبال مردم تهران از اعضای تیم ملی بعد از بازگشت از هند بوده است. بازیکنان و مربیان به داخل جیپ‌های روباز انتقال داده شده و از ساعت ده شب تا دوازده شب حرکت این جیپ‌ها در خیابان‌های آیزنهاور و  میدان 24 اسفند و خیابان شاهرضا با استقبال مردم روبه‌رو بوده است. گزارشی کار شده از ترافیک و ازدحامی که در جاده‌های چالوس و آبعلی و شمیران در پنجشنبه و جمعه به وجود آمده و گزارشگر خواستار ایجاد راه‌های جدیدی به سمت شمال شده است.

 

رئیس بانک مرکزی هم گفته که در مجموع 280 متخصص خارجی در ایران مشغول به کار هستند. چهارشنبه برایتان از جسد کودک پنج ساله‌ای به نام معصومه حیدرلو گفتیم که در یکی از چاه‌های منطقه سعید‌آباد جسدش پیدا شده وحالا دوتا پسربچه جالیزبان می‌گویند که دو مرد را دیده‌اند که در حال چک کردن آن چاه بوده‌اند و  احتمالا این دو نفر رباینده و قاتل معصومه خردسال بوده‌اند. پلیس گفته که معصومه را با جوراب خفه کرده‌اند. خانواده حیدرلو تازه سه ماه بود که از کرمان به تهران مهاجرت کرده بودند. 

 

هشتم تیرماه 1343. نازنین بیات ماکو رکورد پرش ارتفاع دختران ایران را از یک متر و 44 به یک متر و 47 ارتقا داده است. آگهی فیلم ساعات ناامیدی درج شده و درآن اسم کارگردان هم ذکر شده است: ‌ویلیام وایلر سازنده فیلم مشهور بن هور. فیلم داستان وست ساید هم به زودی اکران خواهد شد.

 

آگهی سالن نپتون در متل قو منتشر شده که درآن آمده از شب‌های همین جمعه در غوغای هنرمندان: ‌الهه، گوگوش و عارف و باند موزیک آرژانتینی.خب در این سال گوگوش فقط 14 سال داشته است. آمریکا با اعطای وام هشت میلیون و هفتصد هزار دلاری به ایران موافقت کرده است. صبح سحر بخشعلی میرزایی از اهالی روستایی در حوالی همدان به نام کورتان در میدان اصلی همدان به دار آویخته شد و کلی جمعیت هم جمع شده بودند.

 

او سه سال قبل مردی به نام محمدعلی را در خواب با تبر کشت و جسدش را در تنور انداخت تا با همسر او یعنی قدم‌خیر ازدواج کند. او به قدم‌خیر پیغام داده بود شوهرت را کشتم و کباب کردم! تلویزیون خصوصی هرشب بخشی اختصاص به موسیقی دارد که معمولا بین پروین و مرضیه و پوران و الهه و دلکش تقسیم می‌شود . 

 

  نهم تیرماه 1343. فردا اربعین است و پنجشنبه می‌شود بین‌التعطیلین که دولت آن را تعطیل عمومی اعلام کرد. خبرنگار کیهان هم نوشته که تهران به خاطر مسافرین شمال و زائرین کربلا ناگهان خلوت شده است. نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی ژاپن در هتل هیلتون برقرار شده است. هوشنگ امیدوار راننده اتومبیلی بوده که در خیابان حریرچیان یک مادر و دختر به نام لیلی و ماندانا را زیر گرفته و باعث قتل هردوی آنها شده است. پلیس او را دستگیر کرده است.

 

فیلم پرفروش آواره با بازی راج کاپور اکران شده است. از قرار این فیلم پارسال هم در سینماهای تهران اکران شده بوده. سینما متروپل هم اعلام کرده که تماشاگران فیلم طوفان با بازی دوروتی لامور می‌توانند فیلم کامل مسابقه بوکس بین سانی لیستون و فلوید پاترسون را هم قبل از این فیلم ببینند. آن هم به شکل دوبله شده. محمدرضا هم که در نوشهر اقامت کرده پس از ملاقات با حسنعلی منصور نخست وزیر فردا به تهران می‌آید تا از مارشال ایوب خان رئیس‌جمهور پاکستان استقبال کند.

 

سینماهای مولن روژ هم اطلاعیه‌ای داده‌اند که سالن‌های این گروه از فردا عصر (عصر اربعین) باز خواهند بود. تقی عمادی هم یک آگهی کوچک در صفحه 9 منتشر کرده و گفته که گزارش  روز گذشته کیهان که کشف 160 کیلو  تریاک را به او یعنی تقی عمادی نسبت داده حاصل یک سوءتفاهم بوده و حقیقت به زودی آشکار خواهد شد.

 

کدخبر: ۵۶۱۸۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر