کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۷۳
تاریخ خبر:

گچبری دیوار و گچبری سقف با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان در مجموعه دکارت

گچبری دیوار و گچبری سقف با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان در مجموعه دکارت

رپورتاژ آگهی| دیوارهای داخلی از مهمترین قسمتهای خانه برای استفاده در یک طراحی داخلی مناسب می باشند. چشم پوشی از تاثیر طراحی گچبری دیوار روی دیوارهای داخلی فضایی که انتظار تاثیرگذاری زیادی از آن داریم، اشتباهی مهلک در طراحی معماری داخلی می باشد.

 

گچبری دیوار:

دیوارهای داخلی از مهمترین قسمتهای خانه برای استفاده در یک طراحی داخلی مناسب می باشند. چشم پوشی از تاثیر طراحی گچبری دیوار روی دیوارهای داخلی فضایی که انتظار تاثیرگذاری زیادی از آن داریم، اشتباهی مهلک در طراحی معماری داخلی می باشد.

در گذشته و با روشهای گچ کاری سنتی تغییرات زیادی را روی دیوارها و سقف های متداول اجرا می کردند که اغلب با مشکلات بسیار زیادی همراه بود. مثل یکنواخت نشدن سطح کار، کثیف کاری بیش از حد، گرد و خاک زیاد، عدم رنگ پذیری گچ (حتی بعد از استفاده از روغن مخصوص گچ برای زیرسازی).

حتی توانایی های اجرای استادکار گچ کاری هم از گزینه های بسیار مهم بود.

در حال حاضر با اضافه شدن متریالهایی مثل پلی یورتان، گچ کاری بسیار ساده تر و زیباتر شده است. استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در گچبری دیوار، گچبری سقف، قاب بندی دیوار   و حتی   قرنیز، می تواند بسیاری از نیازهای طراحی در منزلتان را رفع نماید.

گچبری دیوار در شرکت دکارت با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان

در طراحی دیوار اتاق پذیرایی و یا حتی دیوار پشت تلویزیون (TV WALL – تی وی وال)  می توان از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) در سبک های مختلف استفاده کرد.

گچبری دیوار در سبک های مدرن و نئو کلاسیک این روزها بسیار پر طرفدار است. در گچبری دیوار در سبک مدرن می توان از ابزارهای قابسازی پلی یورتان ساده و خطی که در قسمت ابزارهای قابسازی دکارت آنها را لیست کرده ایم استفاده کنید. و یا حتی با استفاده از دیوار پوشهای مدرن که بر روی دیوار نصب می گردند به این سبک از طراحی برسید.

در طراحی گچبری دیوار به سبک نئو کلاسیک، توجه به سبک زندگی خود و مبلمان منزل بسیار مهم می باشد.

ابزارهای قابسازی پلی یورتان نئو کلاسیک دکارت برای این کار بسیار مناسب هستند. شما می بایست در صورتی که انتخاب تان ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان دکارت در سبک نئو کلاسک هستند به گچبری سقف خود نیز توجه ویژه داشته باشید.

استفاده از ابزار گلویی پلی یورتان  دکارت در کنج های سقف و یا در محل تلاقی اضلاع نور مخفی و یا استفاده از زیر لوستری های متنوع دکارت می توان سقف ساده و یکدست شما را به زیباترین شکل ممکن نشان بدهد.

جمع بندی نکات گچبری دیوار:

گچبری دیوار و گچبری سقف برای القای حس صمیمیت و گرمی می تواند بسیار مثمر ثمر باشند. استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان به دلیل اجرای بسیار سریع، عدم وجود گرد و خاک و رنگ پذیری بسیار بالایشان می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری سنتی باشند.

لازم به توضیح است که به دلیل انعطاف پذیری بالای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان قابلیت شکل دهی در جاهای مختلف را دارا می باشند.

یکی دیگر از نکات مهم استفاده از ابزارهای پیش ساخته گچی از جنس پلی یورتان این است که رنگ از روی این ابزارها نمی ریزد، ترک نمی خورد و یا حتی به خورد متریال پلی یورتان نمی رود. حتی حشره ها نیز نمی توانند در آن رسوخ نمایند و کاملا ضد آب می باشند.

ما در مجموعه دکارت بهترین طرح های ممکن از ابزارهای پیش ساخته گچبری  را (از جنس پلی یورتان) برای انواع گچکاری ساختمان مثل گچبری دیوار یا گچبری سقف را مهیا کرده ایم.

گچبری دیوار با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکارت

از دیگر خدمات مجموعه دکارت به شما، طراحی رایگان با استفاده از object های معماری این ابزارها می باشد.

با این توضیح که، شما می توانید ابعاد دیوار خود را برای کارشناسان ما در شرکت دکارت ارسال فرمایید و کارشناسان ما با توجه به سلیقه‌ی شما و اهداف تان از طراحی گچبری دیوار، طرحی را برای شما آماده خواهند کرد. (این طرح به صورت کاملا رایگان برای شما آماده خواهد شد).

شما می‌توانید با بررسی طرح ارائه شده و با همکاری کارشناسان ما، به طرح نهایی دلخواه خود برسید و سپس با توجه به ابزارهای استفاده شده در طرح تان، لیست خرید متریال خود را تکمیل نمایید و اقدام به خرید نمایید.

در مرحله آخر نصاب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان شرکت دکارت را به شما معرفی کرده و طی کمترین زمان ممکن کار شما نصب و رنگ آمیزی خواهد شد و تحویل شما خواهد گردید.

این اطمینان را به شما می دهیم در صورتی که فقط یک بار خدمات ما را در شرکت دکارت امتحان نمایید با توجه به رضایت خاطری که برایتان ایجاد می شود، ما را به دیگران نیز معرفی خواهید کرد.

در انتهای این مطلب پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به وبسایت شرکت دکارت به آدرس www.decartstore.co و بررسی محصولات این شرکت و همچنین پروژه های اجرا شده آنها برای طراحی داخلی خود تصمیم بهتری بگیرید. به طور خلاصه محصولات شرکت دکارت به این شرح می باشند:

تنوع محصولات گچبری پیش ساخته پلی یورتان:

  • ابزار گلویی پلی یورتان
  • ابزارهای قابسازی پلی یورتان
  • ابزار دکوراتیو پلی یورتان
  • ابزار قرنیز پلی یورتان

هر کدام از این دسته بندی‌ها دارای تنوع بالایی می‌باشند مانند:

  • گچبری دیوار
  • گچبری پیش ساخته سقف
  • قاب بندی پیش ساخته دیوار
  • قاب بندی دیوار
  • گچبری سقف
  • گل های سقفی و دیواری
  • زیر لوستری و…

در یک کلام تمام آیتم‌های ارائه شده، در زیر مجموعه گچبری پیش ساخته پلی یورتان قرار می‌گیرند.

منبع: وبسایت شرکت دکارت به آدرس www.decartstore.co

 

کدخبر: ۵۶۵۴۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر