کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۵۶۶
تاریخ خبر:

بهترین غذای بیرون بر رشت ( صبحانه، فست فود، رستورانی)

بهترین غذای بیرون بر رشت ( صبحانه، فست فود، رستورانی)

رپورتاژ آگهی| صنعت تهیه و توزیع غذای بیرون‌بر، امروزه بیشتر از هر زمان مورد توجه مردم قرار گرفته و علت اصلی‌اش، تغییر سبک زندگی مردم است. هر چه شلوغی زندگی بیشتر می‌شود، نیاز به سفارش آنلاین غذا نیز بیشتر خواهد شد؛ اما مشکل اصلی مردم با غذاهای بیرون‌بر، تفاوت کیفیت غذاهای بیرون‌بر با غذای خانگی است.

بهترین کترینگ رشت

 

به همین خاطر اغلب مردم در جستجوی بهترین غذای بیرون بر رشت هستند تا ضمن صرفه جویی زمانی، از کیفیت بالای غذا نیز برخوردار باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین کترینگ رشت را به شما معرفی کنیم و آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های سفارش آنلاین غذا را نیز با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین غذای بیرون بر رشت ( صبحانه، فست فود، رستورانی) - تصویر 1

بهترین غذای بیرون بر رشت

یکی از بهترین مجموعه رستوران‌های استان گیلان بدون تردید مجموعه رازقی است که برای حدود دو دهه، به عنوان محبوب‌ترین برند رستورانی شمال کشور شناخته شده و از حیث کیفیت، بی‌رقیب است. موضوع اینجاست که سفارشات تلفنی و آنلاین رستوران رازقی، گاهی بسیار بیشتر از مشتریان حضوری شعب است. به همین خاطر مجموعه رازقی، به شکلی جدی و حرفه‌ای درباره غذاهای بیرون بر خود برنامه ریزی کرده است.

برای مشاهده منو و ثبت سفارش به صفحه مراجعه نمایید.

از سفارش آنلاین از طریق وب اپلیکیشن یا اپلیکیشن موبایلی گرفته، تا شعبه اختصاصی بیرون‌بر رازقی یعنی رازقی اکسپرس. اگر در جستجوی بهترین غذای بیرون بر رشت باشید، به احتمال زیاد انتخاب‌های متعددی پیش رو دارید؛ اما اگر در جستجوی محبوب‌ترین آن‌ها باشید، بی‌تردید به رازقی اکسپرس خواهید رسید!

بهترین غذای بیرون بر رشت ( صبحانه، فست فود، رستورانی) - تصویر 2

رازقی اکسپرس بر اساس تحقیقات گسترده و بین‌المللی و با متد مدیریتی جهانی از سال 1396 آغاز به کار نمود و توانست با متنوع‌ترین منوی غذایی، خاص‌ترین بسته بندی و سریع‌ترین دلیوری در استان، فصل تازه‌ای را در صنعت غذای بیرون‌بر شمال کشور آغاز کند و خیلی سریع، به عنوان محبوب‌ترین کترینگ استان گیلان انتخاب شود.

مردم شهر رشت که سلیقه ویژه‌ای در غذا دارند و همیشه به سخت‌گیری در کیفیت خدمات غذایی مشهور بوده‌اند، بلافاصله وجود تمایز رازقی اکسپرس و دیگر آشپزخانه‌های شهر را تشخیص داده و مثل همیشه، به کیفیت روی خوش نشان دادند.

این مسئله باعث شد که پس از مدتی کوتاه، رازقی اکسپرس به عنوان اصلی‌ترین کترینگ تامین کننده غذای ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، تورهای گردشگری و تمامی مردم رشت شناخته شود. رستوران بیرون‌بر رازقی اکسپرس، با تنوع غذایی بالا در هر سه وعده مختلف صبحانه، نهار و شام، پاسخ اعتماد مشتریان را با کیفیت غذایی و خدمات سرویس‌دهی خود می‌دهد.

بهترین غذای بیرون بر رشت ( صبحانه، فست فود، رستورانی) - تصویر 3

رازقی اکسپرس در منوی غذایی خود 17 آیتم چلو کباب، 20 آیتم کباب به صورت خوراک، 20 آیتم چلو (انواع برنج‌های مخلوط)، 30 آیتم خورشت (شامل خورشت‌های محلی گیلان و خورشت‌های مربوط به دیگر استان‌ها)، 5 آیتم آش و سوپ، 6 آیتم کوکو و شامی، 25 آیتم خوراک (محلی، ایرانی و فرنگی)، 17 آیتم غذای فرنگی، 11 آیتم سالاد، 30 آیتم پیش غذا و مخلفات، 7 آیتم دسر، 5 آیتم غذای دریایی، 3 آیتم غذای آماده طبخ و 12 آیتم مواد غذایی فروشگاهی است که در مجموع بیش از 200 آیتم مختلف غذایی را شامل می‌شود و این حجم از تنوع در تمام کترینگ‌های شمال کشور بی‌سابقه است. رستورانی با بیش از 200 آیتم غذایی مختلف که بتواند کیفیت همه آن‌ها را بالا نگاه دارد، بی‌تردید اگر نه نایاب، اما قطعاً کمیاب است.

معرفی مجموعه رستوران رازقی

حتماً می‌‌دانید که مجموعه رستوران رازقی از چند شعبه مختلف و یک آشپزخانه مرکزی بزرگ و مجهز تشکیل شده است. در این بخش، این شعب را به صورت مجزا به شما معرفی خواهیم کرد. مجموعه رازقی از سال 1384 و با برند پیزریا در رشت آغاز به کار کرد و رفته رفته به دلیل کیفیت مطلوب و خدمات عالی، به محبوب‌ترین رستوران استان گیلان بدل شد. شعبات رازقی عبارتند از:

  1. رستوران رازقی:

واقع در رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۳

ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی گیلانی، غذاهای ملل.

ساعت کاری:

ساعت ۷ الی ۱۱ صبحانه به‌صورت بوفه سلف سرویس و ارائه انواع پک صبحانه بیرون‌بر.

ساعت ۱۲ الی ۱۹ ناهار ایرانی و غذاهای محلی گیلان سرو به‌صورت حضوری و بیرون‌بر.

ساعت ۱۹ الی ۲۴ ارائه انواع غذاهای کلاسیک جهان و غذاهای ایرانی به‌صورت حضوری و بیرون‌بر.

  1. رستوران پیزریا رشت:

واقع در رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۰

ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۲ الی ۲۴ ارائه غذاها به‌صورت حضوری و بیرون‌بر.

ارائه انواع پیتزا، سوخاری، ساندویچ، خوراک های ایتالیایی و انواع دونر کباب ترکی.

  1. کترینگ رازقی اکسپرس:

واقع در رشت، گلسار، خیابان استاد معین، نبش خیابان ۱۶۹

کترینگ رازقی اکسپرس:

بزرگترین و متنوع ترین کترینگ شمال ایران با بیش از 200 آیتم مختلف در منو.

ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۴

ارائه کامل‌ترین منوی کترینگ در ایران شامل خورشت و کباب‌های ایرانی، غذاهای اصیل گیلانی و انواع خوراک‌های سالم خانگی و دیگر محصولات غذایی ارگانیک.

  1. رستوران پیزریا لاهیجان:

واقع در لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، نبش میدان حشمت

ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۲ الی ۲۴

ارائه انواع پیتزا، سوخاری، ساندویچ، خوراک های ایتالیایی و انواع دونر کباب ترکی.

ارائه غذاها به‌صورت حضوری و بیرون بر.

معرفی اپلیکیشن اختصاصی سفارش غذای رازقی

یکی از ویژگی‌های یک کترینگ ایده‌آل، شیوه خدمات رسانی و سفارش آسان است. پشت خط بودن، تماس گرفتن‌های پیاپی، شلوغی در مراجعات حضوری و... نباید باعث دشواری در ثبت سفارش و یا آزرده‌خاطر شدن مشتریان گردد. به همین خاطر، رستوران‌های رازقی برای بهترین بودن، قطعات پازل را با اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا، کامل کرده‌اند.

در اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین رازقی، شما می‌توانید تمام شعب معرفی شده رازقی را به طور هم‌زمان در اختیار داشته باشید و جزئیات مربوط به هر آیتم را با تصاویر مربوط به هر غذا، مشاهده کنید. در این اپلیکیشن می‌توانید غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و پس از ثبت سفارش، گام به گام مراحل تهیه سفارش و ارسال آن را تحت نظر داشته باشید. این اپلیکیشن علاوه بر نسخه اندروید و IOS یک نسخه تحت وب نیز دارد که به وب اپلیکیشن رازقی معروف است و امکان ثبت سفارش از وب سایت را به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن فراهم می‌کند.

همچنین با نصب و استفاده از اپلیکیشن رازقی، شما نیز جزوی از خانواده بزرگ رازقی خواهید بود و شایسته آن هستید تا از تخفیفات مناسبتی و تخفیفات روزانه و همچنین تخفیفات مخصوص خودتان نیز استفاده کنید. در این اپلیکیشن جشنواره‌ها و اخبار مربوط به شعب و غذاها نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همچون یکی از اعضای خانواده بزرگ رازقی، می‌توانید از چند و چون رویدادهای مهم آگاه شوید.

وجه تمایز مجموعه رستوران رازقی

هر رستورانی می‌تواند ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد و همین ویژگی‌های خاص هستند که یک رستوران را از دیگر رستوران‌ها متمایز می‌کنند. اگر بخواهیم درباره وجوه تمایز رستوران رازقی صحبت کنیم، می‌توانیم به موارد مختلفی از جمله این موارد اشاره کنیم:

  • تنوع گسترده در منوی غذا:

کمتر رستورانی را می‌توان یافت که چنین تنوع غذایی داشته باشد. رستوران رازقی 110 آیتم متنوع در منوی خود دارد. رازقی اکسپرس بیش از 200 آیتم غذایی را در خود جای داده است. در شعبات پیزریا نیز شاهد متنوع‌ترین انواع پیتزا، سوخاری، برگر، پاستا و... خواهید بود. چنین تنوع گسترده‌ای با حفظ کیفیت در سطحی جهانی، برای هر رستورانی آسان نیست.

  • مواد اولیه تازه و باکیفیت:

کیفیت مواد اولیه‌ای که در رستوران‌ها استفاده می‌شود، با طعم نهایی غذا رابطه مستقیم دارد و رستوران رازقی در این زمینه، حسن شهرتی بیست ساله دارد. در تمام شعب این رستوران، تمام غذاها با مواد اولیه تازه و باکیفیت طبخ می‌شوند و یکی از رموز خوش‌طعم بودن غذاهای رازقی هم همین امر است.

  • رعایت استانداردهای جهانی رستوران‌داری:

در آشپزخانه تمام شعبات رازقی می‌توانید مدرن‌ترین تجهیزات آشپزخانه جهان را بیابید. ضمن آن‌که آشپزخانه مرکزی رازقی جدای از تمام شعب آن، دارای مجهزترین تجهیزات از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی است و مواد اولیه تمام غذاهای کلیه شعب، در آن‌جا تهیه می‌شود. این موارد همگی نشان از رعایت استانداردهای جهانی رستوران‌داری در شعب رستوران رازقی است.

  • فضای داخلی زیبا و دلنشین:

یک غذای با کیفیت باید در یک فضای زیبا و دلنشین صرف شود تا رضایت خاطر مشتری را کامل کند. ایجاد فضایی متناسب با شان مشتریان، از جمله ارزش‌های مهم در تمام شعب رستوران رازقی است که البته به محض ورود به هر یک از شعب آن، می‌توانید این گفته را تایید کنید.

  • ثبات در کیفیت:

بسیاری از واحدهای تجاری ابتدا کار خود را با کیفیت آغاز می‌کنند و به مرور زمان، این کیفیت دستخوش فرسایش می‌شود. یکی از افتخارات مجموعه رستوران‌های رازقی، ثبات در کیفیت و طعم غذا برای سال‌ها و سال‌هاست. این گفته را مشتریان وفادار پرشمار این رستوران تایید می‌کنند.

  • ساعت کاری:

مدیران واحدهای تجاری و کسب و کارهای مختلف به خوبی می‌دانند که باز بودن یک رستوران از ابتدای روز تا انتهای شب، کاری بس دشوار و البته مستلزم مدیریت و کار تیمی قوی است. کمتر رستورانی را در رشت می‌بینید که برای سه وعده غذایی از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 12 شب آماده ارائه خدمات باشد.

غذا بیرون بر رشت

بهترین غذای بیرون بر رشت را می‌توان در مجموعه رستوران‌های رازقی یافت. اهمیت غذای بیرون‌بر و ارائه خدمات کترینگ برای مجموعه رازقی به قدری زیاد بوده که یک شعبه مخصوص این کار به نام رازقی اکسپرس افتتاح نموده و در کنار آن، برای سهولت سفارش مشتریان، اپلیکیشن اختصاصی نیز طراحی کرده است.

شما می‌توانید در اپلیکیشن رازقی، تمام آیتم‌های غذایی متنوع تمام شعب رازقی را در یک زمان در اختیار داشته باشید و به سریع‌ترین و آسان‌ترین روش ممکن، اقدام به ثبت سفارش کنید. اگر به دنبال غذای بیرون بر گلسار با بالاترین کیفیت هستید که در کمترین زمان نیز به دست شما برسد، توصیه ما سفارش غذا از اپلیکیشن رازقی است.

 

کدخبر: ۵۵۵۵۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر