کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۳۷۸
تاریخ خبر:

۱۰ فیلم خارجی برتر ۲۰۲۴ را از دست ندهید! تماشا و دانلود رایگان

 10 فیلم خارجی برتر 2024 را از دست ندهید! تماشا و دانلود رایگان

رپورتاژ آگهی| در این مطلب به معرفی جدیدترین فیلم های خارجی 2024 میپردازیم ، این فیلم ها جزو پرفروش ترین فیلم ها در سال 2024 بودند و برای تماشا و دانلود فیلم رایگان خارجی به وب سایت های دانلود فیلم مراجعه کنید.

 

فیلم های معرفی شدند در ژانر های مختلف محبوب اکشن ، ترسناک ، عاشقانه و دیگر ژانر های سینمایی دسته بندی شدند ، همچنین نسخه کامل این فیلم ها ممکن است نیامده باشد و تنها نسخه پرده ای در سایت های فیلم موجود باشد که پس از پخش و اتمام اکران فیلم ها به صورت کامل دوبله و زیرنویس فارسی منتشر خواهند شد.

 

 عنوان رپورتاژ _ 10 فیلم خارجی برتر 2024 را از دست ندهید! تماشا و دانلود رایگان - تصویر 1

 

معرفی 10 فیلم برتر خارجی 2024

1. فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 2024 وینی پو: خون و عسل 2 :

کارگردان : Rhys Frake-Waterfield ، بازیگران : Scott Chambers ، Tallulah Evans ، Ryan Oliva

فیلم وینی پو: خون و عسل 2، وینی پو، پیگلت، جغد و تایگر دیگر قصد زندگی در سایه را ندارند و قرار است ضرب و شتم و مبارزات خونین خود را در مکانی جدید انجام دهند و...

فیلم وینی پو: خون و عسل 2، فیلمی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی ریس فریک-واترفیلد، محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون اسکات چمبرز، تالولا ایوانز، رایان اولیوا و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم امتیار 6.0 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

2. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire 2024 گودزیلا در برابر کونگ: امپراطوری جدید :

کارگردان : Adam Wingard ، بازیگران : Rebecca Hall ، Brian Tyree Henry ، Dan Stevens

 فیلم گودزیلا در برابر کونگ امپراتوری جدید، دو موجود باستانی گودزیلا و کنگ در نبردی ویران کننده و حماسی در مقابل هم قرار می گیرند، جایی که انسان ها ریشه‌های در هم تنیده و پیوندشان با اسرار جزیره جمجمه را کشف می‌کنند و...

فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراطوری جدید، فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و علمی تخیلی به کارگردانی آدام وینگارد و نویسندگی تری روسیو، سایمون بارت و جرمی اسلیتر محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون ربکا هال، برایان تایری هنری، دن استیونز و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم امتیار 6.7 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

3. فیلم Ordinary Angels 2024 فرشته های معمولی :

کارگردان : Jon Gunn ، بازیگران : Hilary Swank ، Alan Ritchson ، Emily Mitchell

فیلم فرشته های معمولی، با الهام از داستان واقعی باورنکردنی آرایشگری که به تنهایی کل جامعه را گرد هم می آورد تا به پدری بیوه کمک کند تا جان دختر جوانش که به شدت بیمار است را نجات دهد و...

فیلم فرشته های معمولی، فیلمی در ژانر درام به کارگردانی جان گان و نویسندگی مگ تیلی و کلی فرمون کریگ محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون هیلاری سوانک، آلن ریچسون، امیلی میچل و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم امتیار 7.6 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

4. فیلم Yodha 2024 یودا :

کارگردان : Sagar Ambre ، Pushkar Ojha ، بازیگران : Sidharth Malhotra ، Raashi Khanna ، Disha Patani

فیلم یودا، یک سرباز ماهر خارج از وظیفه در هواپیما ؛ پس از اینکه یک هواپیمای مسافربری توسط تروریست ربوده میشود، استراتژی را برای شکست هواپیماربایان و اطمینان از بقای مسافران در هنگام از کار افتادن موتور طراحی می کند و...

فیلم جنگجو یا یودا، فیلمی در ژانر اکشن ، درام و هیجان انگیز به کارگردانی ساگار آمبره و پوشکار اوجا و نویسندگی ساگار آمبره محصول سال 2024 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی چون سیذارت مالهوترا، راشی خانا، دیشا پاتانی و... به ایفای نقش پرداخته اند. امتیار 6.3 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

5. فیلم Fighter 2024 جنگنده:

کارگردان : Siddharth Anand ، بازیگران : Deepika Padukone ، Hrithik Roshan ، Rishabh Sawhney

فیلم جنگنده، برترین هوانوردان IAF خود را برای مقابله با یک حمله خطرناک درون مرز های هند آماده میکنند و...

فیلم جنگنده، فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و هیجانی به کارگردانی سیدارت آناند و نویسندگی سیدارت آناند، رامون چیب و عباس دلال، محصول سال 2024 کشور انگلستان است. در این فیلم هنرمندانی چون دیپیکا پادوکن، هریتیک روشن، ریشابه ساهنی و... به ایفای نقش پرداخته اند. امتیار 7.8 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

6. فیلم Shirley 2024 شرلی :

کارگردان : John Ridley ، بازیگران : Regina King ، Lance Reddick ، Terrence Howard

فیلم شرلی، شرلی پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد و...

فیلم شرلی، فیلمی در ژانر بیوگرافی ، درام و تاریخی به کارگردانی و نویسندگیجان ریدلی، محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون رجینا کینگ، لنس ردیک، ترنس هاوارد و... به ایفای نقش پرداخته اند. امتیار 6.3 در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

7. فیلم Eagle 2024 عقاب :

کارگردان : Karthik Gattamneni ، بازیگران : Ravi Teja ، Anupama Parameswaran ، Navdeep

فیلم عقاب، یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند و...

فیلم عقاب، فیلمی در ژانر اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی Karthik Gattamneni، محصول سال 2024 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی چون راوی تجا، آنوپاما پارامسواران، ناودیپ و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم امتیار 6.8 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

8. فیلم Road House 2024 کافه بین راهی :

کارگردان : Doug Liman ، بازیگران : Jake Gyllenhaal ، Daniela Melchior ، Conor McGregor

فیلم کافه بین راهی، یک مبارز سابق یو اف سی به نام دالتون ، در یکی از جاده‌های فلوریدا کیز مشغول به کار می‌شود، اما به زودی متوجه میشود که این شروع مشکلات متعدد است و...

فیلم کافه بین راهی، فیلمی در ژانر اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی داگ لیمان و نویسندگی آنتونی باگاروزی ، چاک موندری و آر. لنس هیل، محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون جیک جیلنهال، دانیلا ملکیور، کانر مک گرگور و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم امتیار 6.3 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

9. انیمیشن Kung Fu Panda 4 2024 پاندای کونگ فوکار 4 : 

کارگردان : Mike Mitchell ، Stephanie Stine 

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 ، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و درام به کارگردانی مایک میچل، استفانی استین و نویسندگی جاناتان آیبل، گلن برگر، دارن لمکه ، محصول سال 2024 کشور آمریکا است. انیمیشن امتیاز 6.7 در سایت IMDB دریافت کرد. 

 

10. فیلم Damsel 2024 دوشیزه :

کارگردان : Juan Carlos Fresnadillo

بازیگران : Millie Bobby Brown ، Ray Winstone ، Angela Bassett

فیلم دوشیزه، فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی خوان کارلوس فرنادیلو و نویسندگی دن مازو، محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون میلی بابی براون، ری وینستون، آنجلا باست و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم امتیار 6.3 را در وب سایت IMDB دریافت کرد.

 

در انتها برای تماشای بیشتر دانلود فیلم خارجی به نشانی https://upmedia.movie/foreign-movies مراجعه کنید.

 

کدخبر: ۵۵۵۳۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر