کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۸۵۱
تاریخ خبر:

پرفروش ترین فیلم ۲۰۲۴ تا به امروز

پرفروش ترین فیلم 2024 تا به امروز

رپورتاژ آگهی|‌ همانطور که کم و بیش میدانید سال 2024 عناوین محبوب بسیاری منتشر شده است که این موضوع نشان میدهد در ادامه روزهای باقی مانده نیز قرار است با مواردی مواجه باشیم که بی تردید لیست فروش بهترین فیلم های 2024 را دستخوش تغییرات خواهند کرد.

 

فیلم های پرفروش 2024

در این مقاله به 10 فیلم پردرآمد سال 2024 که اکران شده اند اشاره خواهیم داشت. این باکس آفیس قرار است شمارا با مواردی آشنا کند که در آن میتوانید با پرفروش ترین عناوین موجود در روزهای اخیر آشنا شوید. در این میان شاهد انیمیشن و فیلم های خوبی خواهید بود که پیشنهاد میشود باما در ادامه این فهرست همراه باشید.

 

فیلم Dune: Part Two

فیلم تلماسه بخش دوم توانسته در رتبه نخست این فهرست قرار گیرد که باید بدانید این فیلم دومین قسمت از فیلم تلماسه میباشد که در قالب داستانی ادامه دار از نسخه قبلی منتشر شده است. فروش این اثر در باکس آفیس جهانی روی 157 میلیون دلار به ثبت رسیده است که این موضوع نشان میدهد این اثر از سوی بینندگان به عنوان یک فیلم ارزشمند شناخته شده است. در رابطه با خط داستانی فیلم بدنیست بدانید که پل آتریدس در حالی که به دنبال انتقام از توطئه‌ گرانی است که خانواده‌ اش را نابود کرده‌ اند، با چانی و فرمن‌ ها متحد می‌ شود این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید با یک فیلم مهیج اکشن مواجه باشید. این فیلم توسط Denis Villeneuve کارگردانی شده و Denis Villeneuve و Jon Spaihts و Frank Herbert نویسندگی شده است که در خط داستانی آن بازیگرانی نظیر Timothée Chalamet و Zendaya و Rebecca Ferguson حضور داشته اند. این فیلم در سایت IMDB امتیاز 8.9 را از 199 هزار کاربر کسب نموده است و از منتقدین امتیاز 79 را کسب کرده است. همچنین باید بدانید که این عنوان از فیلم های جدید ۲۰۲۴ بوده است که نباید آنرا ساده از دست دهید.

 

فیلم Bob Marley: One Love

پرفروش ترین فیلم 2024 تا به امروز - تصویر 2

فیلم باب مارلی دومین اثر این لیست است که در ژانرهای بیوگرافی و درام و موزیکال قرار داشته است که داستان آن مربوط به چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی برمشکلات و انقلاب موسیقی او است. این فیلم در واقع نمایشی از زندگی شخصی باب مارلی است که توانسته از سوی بینندگان بسیاری موردپسند واقع شود و بتواند فروش بسیار خوبی را برای سازنده اش به همراه داشته باشد. فروش فیلم Bob Marley: One Love در باکس افیس جهانی روی 89.3 میلیون دلار به ثبت رسیده است که میتوان آنرا یک اثر دیدنی و عالی دانست که در حال حاضر نسخه های بلوری آن در سراسر اینترنت منتشر شده است. بدنیست بدانید فیلم Bob Marley: One Love توسط Reinaldo Marcus Green کارگردانی شده است و نویسندگان این اثر Terence Winter و Frank E. Flowers و Zach Baylin هستند و در خط داستانی آن بازیگرانی نظیر Kingsley Ben-Adir و Lashana Lynch و James Norton حضور داشته اند. به نقل از وبسایت پلازا پیشنهاد پیشنهاد می شود که این اثر را ساده از دست ندهید زیرا از سوی منتقدین امتیاز 43 را کسب کرده و از سوی کاربران امتیاز 6.5 را از 13 هزار نظر کسب نموده است.

 

فیلم Mean Girls

فیلم Mean Girls در باکس افیس 2024 توانسته فروش 73 میلیون دلاری را به ثبت برساند که بدنیست بدانید این اثر محصولی از شرکت های Paramount Pictures و Broadway Video و Little Stranger و کشور آمریکا است که توانسته سودآوری خوبی را برای سازندگان به همراه داشته باشد. داستان فیلم Mean Girls در مورد Cady Heron یکی از محبوب‌ ترین گروه‌ های Plastics، یک دسته دخترانه در مدرسه جدیدش است که او اشتباها عاشق دوست پسر سابق الفا پلاستیک میشود که این موضوع سبب رخ دادن رویدادهای مختلفی خواهد شد. این فیلم توسط Samantha Jayne و Arturo Perez Jr. کارگردانی شده است که نویسندگی آن از سوی Tina Fey و Rosalind Wiseman انجام گرفته است. در خط داستانی فیلم شاهد حضور بازیگرانی نظیر Angourie Rice و Reneé Rapp و Auli'i Cravalho هستیم که لازم است بدانید این اثر توانسته امتیاز 58 را از سوی منتقدین کسب کند و از نگاه کاربران و بینندگان امتیاز 5.8 را از 21 هزار نظر بدست آورد که باتوجه به فروش 73 میلیون دلاری توانسته در رتبه سوم این فهرست قرار گیرد. اگر فیلم Mean Girls را تماشا نکرده اید پیشنهاد میشود که آنرا از دست ندهید.

 

فیلم The Beekeeper

پرفروش ترین فیلم 2024 تا به امروز - تصویر 3

فیلم زنبور دار یکی از مهیج ترین فیلم های ساخته شده در سال 2024 است که در خط داستانی ان شاهد حضور بازیگر مطرح و شناخته شده یعنی جیسون استاتهام هستیم. داستان فیلم در مورد گروهی به نام زنبورداران است که این گروه به صورت مستقل برای نابودسازی تهدیدات کشور فعالیت میکند. یکی از شخصیت های اصلی فیلم بعد از بازنشستگی درحال استراحت و لذت بردن از زمان بیکاری خود بود که در این میان با یک پیرزن مهربان همسایه شده بود. همسایه این شخص طی یک مصاحبه تلفنی تمام دارایی های خود را از دست میدهد و این موضوع سبب شد تا او دست به خودکشی بزند. در این میان شخصیت اصلی داستان برای نابودی این گروه دست به کار میشود. فیلم زنبورداران با فروش 65 میلیون دلاری توانسته رتبه چهارم ایک باکس آفیس را به خود اختصاص دهد که بدنیست بدانید جزو مهیج ترین فیلم های سال 2024 شناخته شده است. در ادامه جهت معرفی دیگر عناوین این فهرست باما همراه باشید.

 

انیمیشن Kung Fu Panda 4

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 محصولی به کارگردانی Mike Mitchell و Stephanie Stine است که بدنیست بدانید این عنوان در فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ قرار داشته است. این انیمیشن دیدنی توسط Jonathan Aibel و Glenn Berger و Darren Lemke نویسندگی شده است که داستان آن مربوط به حضور پاندای کونگ فوکار در نبردهای جدیدی است که باید در نقش استاد اژدها به مسیر خود ادامه دهد.  درطول این انیمیشن شاهد حضور شخصیت های جدیدی هستیم که این موضوع نشان میدهد شخصیت داستان درکنار کاراکترهای جدید باید به دنبال نابودسازی دشمنان باشد. این انیمیشن در باکس آفیس جهانی توانسته فروش قابل قبول 58.3 میلیون دلار با به ثبت برساند و یکی از بهترین انیمیشن های سال جاری لقب گیرد. نظر شما نسبت به این انیمیشن دیدنی چیست؟ باما همراه باشید.

 

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست به پرفروش ترین فیلم 2024 تا به امروز اشاره شد که اکنون شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این نوشته برایمان ارسال کنید.

 

 

کدخبر: ۵۵۴۸۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر