کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۶۰۹
تاریخ خبر:

رنج قیمتی رزرو هتل فلامینگو کیش بهار ۱۴۰۳

رنج قیمتی رزرو هتل فلامینگو کیش بهار 1403

رپورتاژ آگهی| هتل فلامینگو کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش است که بسیاری از مسافران برای اقامت خود، این هتل را انتخاب می‌کنند. امکانات خوب، بهداشت بالا، رسیدگی عالی، برخورداری از رستوران و کافی شاپ، دسترسی به اطراف جزیره کیش و لابی و محیط بیرونی زیبا و تمیز از ویژگی‌های هتل فلامینگو است. اگر به دنبال یک اقامت مقرون به صرفه و دلپذیر در جزیره کیش هستید، ما به شما هتل فلامینگو را پیشنهاد می‌کنیم و در ادامه به بررسی اتاق‌های این هتل می‌پردازیم. پس از انتخاب اتاق موردنظر، می‌توانید از طریق علی بابا، اتاق را رزرو کنید.

 

سفر به کیش در فصل بهار

 

اگر شما هم از علاقمندان سفر به جزیره زیبا کیش هستید، باید فصل مناسب برای سفر را انتخاب کنید. از آنجایی که تمام شهرهای جنوبی کشور از آب و هوای گرم و شرجی برخوردار هستند؛ بهترین فصل برای سفر به آنجا، فصل‌های پاییز و زمستان است. پاییز و زمستان کیش، آب و هوای بسیار خنک و شرجی و نسبتا سردی را دارند. ولی به همین اندازه، بهار و تابستان کیش، کاملا گرم، مرطوب و داغ است.

 

از طرف دیگر، اگر شما تعطیلات نوروز را برای سفر به کیش در بهار انتخاب می‌کنید؛ باید بدانید که هزینه اقامت در هتل‌ها در تعطیلات، بالاتر می‌رود. شاید شما مجبور شوید یک اتاق در هتل فلامینگو کیش را در تعطیلات نوروز، دو برابر هزینه در روزهای عادی رزرو کنید. با تمام این نکات، باز هم اگر قصد سفر به کیش در بهار را دارید، ما به شما سفر در فروردین و اردیبهشت ماه را توصیه می‌کنیم؛ چرا که هر چه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، گرما هوا در کیش نیز بیشتر می‌شود.
 

معرفی هتل فلامینگو کیش  - تصویر 2

 

معرفی هتل فلامینگو کیش

 

هتل چهار ستاره فلامینگو در بلوار دریا این جزیره زیبا قرار دارد. این هتل، یک هتل پنج طبقه همراه با 200 اتاق برای مسافران است. تمامی امکانات موردنیاز برای یک اقامت دلپذیر و لذت‌بخش در اتاق‌ها موجود است. همچنین، یک رستوران در همین هتل وجود دارد که با منو بسیار متنوع از شما پذیرایی می‌کنند. محیط بیرونی هتل فلامینگو، با آب نما و فضای سبز بسیار زیبا چشم هر مسافری را به خود جذب می‌کند.

 

اگر به نما دریا علاقه دارید، می‌توانید اتاق‌هایی از هتل فلامینگو را با ویو خلیج فارس انتخاب کنید. علاوه بر دسترسی بسیار خوب هتل فلامینگو به تمام مناطق جزیره کیش، خود هتل هم از امکانات بسیار کاملی برخوردار است. کافی شاپ و رستوران از امکانات پرطرفدار هتل هستند که می‌توانید در ساعات مشخص از روز، از آنها استفاده کنید. رستوران این هتل، منو کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. پس، حتی اگر به غذاهای فرنگی علاقه دارید، می‌توانید غذاهای فرنگی این رستوران تست کنید.

 

از دیگر امکانات هتل فلامینگو می‌توانیم به اینترنت رایگان، تلویزیون هوشمند در هر اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دستگاه خودپرداز در لابی هتل، تورهای گردشگری برای گردش در جزیره کیش، لباسشویی، اتوی لباس، اتاق نگهداری چمدان، سالن کنفرانس و اتاق جلسات اشاره کنیم.

 

هزینه اقامت در هتل فلامینگو کیش

 

از آنجایی که هتل فلامینگو از تنوع بالایی در اتاق‌هایش برخوردار است، هزینه اقامت شما نیز بستگی به انتخاب شما دارد. به عنوان مثال، هزینه اقامت در یک اتاق مبله و ویلایی با هزینه اقامت در یک سوئیت دو تخته، کاملا فرق می‌کند. این شما هستید که با انتخاب خود، می‌توانید به کاهش یا افزایش هزینه اقامت خود در هتل کمک کنید. اتاق‌های هتل فلامینگو عبارت‌اند از:

  • اتاق دو تخته هتلی: این اتاق یک تخت دو نفره دارد و مناسب برای اقامت دو نفر است. این اتاق را معمولا زوج‌هایی که به دنبال یک سفر مقرون به صرفه هستند، انتخاب می‌کنند. صبحانه بر روی هزینه رزرو اتاق است و برای شما به صورت رایگان سرو می‌شود. دیگر امکانات رفاهی اتاق نیز مانند تمامی اتاق‌های هتل است و هیچ کم و کسری ندارد.
  • اتاق سه تخته ویلایی لوکس: این اتاق یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره دارد و مناسب برای اقامت سه نفر است. اتاق سه تخته ویلایی مناسب برای خانواده‌های سه نفره یا حتی جمعی از دوستان است. صبحانه به صورت رایگان برای ساکنان اتاق سرو می‌شود و تمام امکانات رفاهی به صورت تمام و کمال در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.
     

هزینه اقامت در هتل فلامینگو کیش  - تصویر 3

  • اتاق سه تخته هتلی: این اتاق یک تخت دو نفره همراه با یک تخت یک نفره دارد و مناسب برای اقامت سه نفر است. تفاوت اتاق سه تخته ویلایی با اتاق سه تخته هتلی، در امکانات موجود در اتاق و هزینه اقامت در آنها است. همان‌طور که مشخص است، اتاق سه تخته ویلایی، امکانات بیشتری دارد و تقریبا مانند یک واحد آپارتمان است. ولی اتاق سه تخته هتلی، سوئیت است و متراژ کوچک و امکانات نسبتا کمتری دارد. البته، صبحانه همچنان به صورت رایگان برای میهمانان سرو می‌شود.
     
  • اتاق چهار تخته ویلایی لوکس: این اتاق یک تخت دو نفره همراه با دو تخت یک نفره دارد و مناسب برای اقامت چهار نفر است. صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.
     
  • اتاق چهار تخته هتلی: این اتاق یک تخت دو نفره همراه با دو تخت یک نفره دارد و مناسب برای اقامت چهار نفر است. صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. به یاد داشته باشید که شما امکان افزایش ظرفیت اتاقها را ندارید.
     
  • سوئیت یک خوابه چهار نفره ویلایی: این سوئیت یک تخت دو نفره همراه با دو تخت یک نفره دارد و مناسب برای اقامت چهار نفر است. صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. تفاوت سوئیت‌های یک خوابه، امکانات و متراژ اتاق شما است.
     
  • سوئیت یک خوابه پنج نفره ویلایی: این سوئیت یک تخت دو نفره همراه با سه تخت یک نفره دارد و مناسب برای اقامت پنج نفر است. صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. معمولا خانواده‌های پنج نفره برای راحتی در اقامت خود، این سوئیت‌ها را انتخاب می‌کنند.
     

از بین تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های یک خوابه هتل فلامینگو، شما باید با توجه به تعداد و بودجه مالی خود، یکی را برای اقامت انتخاب کنید. پس از آن، هزینه اقامت شما در هتل فلامینگو مشخص می‌شود. البته، شما باید در زمان اقامت خود، از وسایل و امکانات اتاق‌ها به درستی استفاده کنید. چرا که در صورت بروز آسیب، شما موظف به پرداخت خسارت به هتل می‌شوید. 
 

کدخبر: ۵۵۴۶۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر