کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۰۵۸
تاریخ خبر:

رهن نجومی خانه‌های لوکس

رهن نجومی خانه‌های لوکس

این خانه‌ها بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان رهن داده می‌شوند

هفت صبح| متوسط قیمت یک خانه 100متری در تهران، کمتر از 10میلیارد تومان است. البته اگر در منطقه یک دنبال چنین خانه‌ای باشید، می‌توانید کار را با پرداخت 15میلیارد تومان تمام کنید. اما این وضعیت برای خانه‌های عادی و متوسط است. در بازار خانه‌های لوکس همه‌چیز متفاوت است. تعداد واحدها و خانه‌هایی که بیش از 30میلیارد تومان برای رهن آنها لازم است، کم نیست. البته بیشتر آنها، وسعت زیادی دارند، پنت‌هاوس هستند یا سقف آنها به 10متر می‌رسد.

 

وجود تراس‌های بزرگ و نشیمن‌های وسیع، داشتن بیش از 4اتاق‌خواب و امکانات هتلینگ برای آپارتمان‌ها یا حیاط مشجر برای خانه‌های ویلایی، امکاناتی است که باعث می‌شود افراد بخواهند بیش از 30میلیارد و حتی تا 100میلیارد تومان برای رهن‌کردن یک خانه پول بدهند.

اینجا، 15 خانه‌ای که این روزها با قیمت بسیار بالا برای رهن آگهی شده‌اند را ببینید.

 

۱- پنت‌هاوسی 1100متری و نوساز و کلیدنخورده، 100میلیارد تومان رهن داده می‌شود. این خانه در طبقه 15 قرار گرفته و دارای امکاناتی کامل است. از طرف دیگر خانه‌ای که در موردش حرف می‌زنیم و در محله زغفرانیه قرار گرفته، دارای ویوی 360درجه بوده و داخل واحد آسانسور دارد. این پنت‌هاوس تریبلکس بوده و 200متر تراس دارد و داخل همان تراس هم، یک استخر نسبتا بزرگ تعبیه‌شده. ارتفاع سقف چنین خانه‌ای 10متر است و وسایل داخل آشپزخانه، از برندهای آلمانی است. از داخل ساختمان به‌طور کلی می‌توانید دید کاملی را از تهران داشته باشید.

 

 

۲- یکی از گران‌ترین خانه‌ها برای رهن در تهران، عمارتی 1200متری در قلب شمیران است که با مبلغ 85میلیارد تومان رهن داده می‌شود. خانه در سال 1403 ساخته‌شده و کلیدنخورده است و در زمینی به وسعت 3هزار متر ساخته شده. خانه دارای شاه‌نشین بوده و داخل ویلا، آسانسور وجود دارد. وجود 700متر زمین تنیس و آلاچیق از دیگر امکاناتی است که چنین خانه‌ای در اختیار شما قرار خواهد داد. وجود 3اتاق سرایداری، نگهبانی و خدمه در داخل عمارت کار را راحت می‌کند. طبق این آگهی که برای چنین خانه‌ای منتشر شده، گرمایش از کف حتی در حیاط هم وجود دارد. وجود امکاناتی مانند استخر و سونا، باعث می‌شود تا برای ورزش کردن هم نیازی به خروج از خانه نداشته باشید. سقف خانه نقاشی شده و لوکس و بلند است.

 

۳- با پرداخت 80میلیارد تومان می‌توانید خانه‌ای 1200متری را در زعفرانیه رهن کنید. این خانه سال 1403 ساخته شده و بیش از 4اتاق خواب دارد و در طبقه پانزدهم قرار گرفته است. خانه استخر اختصاصی داشته و در دل طبیعت قرار گرفته و ویوی آن عالی به‌نظر می‌رسد. با استفاده از آسانسوری که از داخل ساختمان به بالا می‌رود به روف گاردن اختصاصی 350متری دسترسی خواهید داشت. لابی خانه مجهز است و در آگهی آمده امکانات هتلینگ دارد. یعنی می‌توانید مانند فردی که در یک هتل زندگی می‌کند،‌ بدون اینکه دست به سیاه‌وسفید بزنید، زندگی لوکسی داشته باشید. با رهن چنین واحدی شما جای کافی برای پارک کردن 6خودرو در پارکینگ خواهید داشت.

 

۴- با پرداخت ودیعه‌ای 60میلیارد تومانی می‌توانید خانه ویلایی 600متری را که سال 1403 ساخته‌شده و چهارخوابه است، رهن کنید. این خانه هوشمند است و مشاعات کامل آبی، یعنی استخر، سونا و جکوزی دارد و به سالن ورزشی مجهز است. صاحب ملک آن را با وسایل کامل رهن می‌دهد اما توضیحاتی در مورد این وسایل و برندهای آن ارائه نکرده. همچنین در داخل خانه ویلایی که حرفش را می‌زنیم، ‌یک واحد 130متری مجزا تعبیه شده که امکان سکونت سرایدار را در داخل خانه می‌دهد. از دیگر امکانات چنین گزینه‌ای، داشتن 5پارکینگ مسقف است. صاحب ملک گفته می‌توانید به جای پرداخت 60میلیارد تومان، ماهی 300میلیون تومان بابت اجاره هزینه کنید.

 

۵- در خیابان ولنجک با پرداخت 51میلیارد تومان می‌توانید یک واحد 167متری و ساخت سال 1402 را رهن کنید. این خانه در طبقه پنجم قرار گرفته است و 3اتاق دارد. آشپزخانه آن فول‌فرنیش با وسایل آلمانی و ایتالیایی توصیف شده و نور مستقیم از جنوب به داخل خانه شما می‌تابد. پنجره‌های خانه، تماما قدی هستند و تراس بزرگ و قابل چیدمان آن را کامل کرده است. از دیگر امکاناتی که چنین خانه‌ای دارد، سونا، استخر و جکوزی فعال است.

 

 

۶- با پرداخت 42میلیارد تومان می‌شود ویلایی تریبلکس را در شهرک غرب به وسعت 750 متر رهن کرد. این خانه دارای حیاط مشجر و استخر روباز بوده و تراس‌های بزرگ و قابل‌چیدمان دارد. پنجره‌ها، قدی و نورگیر هستند و کوچه دارای نگهبان است. خانه دارای امکانات کامل بوده و پارکینگ مسقف بزرگی دارد.

 

 

۷- رهن خانه‌ای 480متری و یک سال ساخت و چهارخوابه در خیابان فرشته، 35میلیارد تومان است. این خانه در طبقه چهارم قرار گرفته و ساختمانی خاص با تلفیق معماری مدرن و ایرانی است. تراس این واحد بزرگ و قابل چیدمان بوده و نور بسیار خوبی دارد. هر 4اتاق مستر بوده و دارای اتاق لباس و کفش است و شیشه‌های قدی، نور زیادی را وارد خانه می‌کند. آشپزخانه فول‌فرنیش بوده و دارای وسایلی از برندهای اروپایی است. سالن چنین واحدی بسیار بزرگ و جادار است و اتاق‌ها هم جای بسیار و کمدهای بزرگی دارند.

 

۸- خانه‌ای 900متری که در سال 1395 ساخته‌شده را می‌توان با پرداخت 45میلیارد تومان رهن کرد. این خانه در زمینی با متراژ 1600متر ساخته شده و دوبلکس است و دو تراس قابل چیدمان دارد که وسعت زیادی دارند. وجود مشاعات کامل یعنی استخر، سونا و جکوزی این خانه را کامل کرده است. حیاط خانه‌ای که حرفش را می‌زنیم، مشجر با درختان کهنسال است و استخر بزرگی در بین آن قرار گرفته است. داخل خانه پرنور بوده و پنجره‌ها قدی و بزرگ هستند. صاحب ملک گفته اگر بخواهید آن را اجاره کنید، باید ماهی 900میلیون تومان پول بدهید.

 

 

۹- یک خانه ویلایی 800متری که در زمینی با وسعت 1100 متر ساخته شده و در محله دروس قرار گرفته است، 41میلیارد تومان رهن داده می‌شود. دورتا دور خانه دارای پنجره‌های قدی بوده و دوبلکس است. گزینه‌ای که در موردش حرف می‌زنیم، 10سال قبل ساخته‌شده و چهارخوابه بوده و 5تراس قابل چیدمان و بزرگ دارد. این تراس‌ها به سمت حیاط باز می‌شوند. در توضیحات چنین خانه‌ای آمده که برای ایجاد سفارت‌خانه یا محل اقامت سفیر هم مناسب است. حیاط مطلقا مشرف ندارد و سالن آن بسیار بزرگ و جادار است.

 

۱۰- اگر 40میلیارد تومان پول داشته باشید، می‌توانید در خیابان نیاوران یک واحد 370متری و کلیدنخورده را رهن کنید که چهارخوابه است و در طبقه هفتم قرار گرفته. خانه‌ای که در آگهی آن را دیده‌ایم،‌ به گفته مالک جزو 5آپارتمان برتر در شمیرانات بوده و مختص افراد خاص است. البته صاحبخانه نگفته که منظورش از افراد خاص چه کسانی است. البته وقتی عکس‌های چنین واحدی را تماشا کنید، نکته خاصی در آن نمی‌بینیم. معماری داخلی تقریبا معمولی اما تمیز است و پنجره‌ها قدی نیستند و سقف هم اندازه‌ای عادی دارد.

 

 

۱۱- در زعفرانیه خانه‌ای 400متری و چهارخوابه را می‌شود با پرداخت 46میلیارد تومان رهن کرد. این خانه سال 1402 ساخته‌شده و در طبقه هجدهم از ساختمانی 18طبقه قرار گرفته است. واحد دارای انواع امکانات بوده و چشم‌انداز بسیار خوبی دارد. از طرف دیگر لابی آن باشکوه توصیف‌شده و گفته می‌شود که امکانات هتلینگ دارد که شما را از انجام کارهای خانه معاف خواهد کرد. واحد مورد نظر ما دارای معماری داخلی خاص است که شاید به سلیقه هر فردی جور در نیاید. ملک فول‌فرنیش بوده و دارای اسباب و اثاثیه‌ای نسبتا خوب است.

 

 

۱۲- با پرداخت 33میلیارد تومان می‌شود خانه‌ای 500متری را در فرشته رهن کرد که در طبقه پنجم قرار گرفته و امکانات کامل دارد. طبق گفته آگهی سازنده این ملک برند است و تراس آن ویوی خوبی داشته و وسعت آن زیاد است. پاگرد هر واحد مجزا تعبیه شده و ویوی چنین خانه‌ای به سمت کوه‌های شمیرانات است و مشاعات آبی دارد. امکانات هتلینگ از دیگر ویژگی‌های چنین خانه‌ای است.

 

 

۱۳- خانه‌ای 685متری و چهارخوابه که سال 1400 ساخته شده و در خیابان زعفرانیه قرار گرفته است را می‌شود با 35میلیارد تومان رهن کرد. این خانه در طبقه دهم از ساختمانی 12طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور،‌ انباری و پارکینگ است. خانه از 3طرف دید داشته و غرق نور است و بالکن وسیع و کاربردی دارد. از دیگر امکانات چنین واحدی مشاعات آبی فعال و حضور لابی‌من 24ساعته است. حیاط مشجر و جاده تندرستی را می‌توان جزو امکانات تقریبا منحصربه‌فرد خانه‌ مورد نظر ما به‌حساب آورد. این واحد دارای سالن‌ورزشی و کارواش در داخل مجتمع است.

 

 

۱۴- در برج باغ فرشته با پرداخت 33میلیارد تومان می‌شود یک خانه 500متری را رهن کرد. این خانه چهارخوابه در سال 1400 ساخته شده و در طبقه پنجم قرار گرفته و به گفته مالک در تاپ لوکیشن فرشته قرار دارد. خانه‌ای که وصفش را می‌کنیم، تراس بزرگ و ویوی رو به کوه داشته و معماری داخلی زیبایی هم دارد.

 

 

۱۵- عمارتی 870 متری که در زمینی به وسعت 1700 متر ساخته شده را می‌توان با پرداخت 20میلیارد تومان رهن کرد. این خانه دارای 4اتاق‌خواب است و مشرف ندارد. وجود مجسمه‌های سنگی در داخل عمارت، استخری خاص و درختان فراوان کهنسال باعث شده تا صاحب ملک خیلی به آن بنازد. خانه در سال 1397 ساخته‌شده و تراس بزرگ آن مشرف به باغ و درختانش است. پنجره‌های خانه قدی و بزرگ هستند و خانه دارای امکانات کامل مانند سونا و جکوزی و استخر است و یک سوئیت مجزا برای نیروهای خدماتی مقیم دارد.

 

 

کدخبر: ۵۶۰۰۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر