کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۸۳۲
تاریخ خبر:

کشف ۱۰۰۰ سکه عتیقه در ‌کوله‌پشتی قاچاقچیان‌ در خیابان الغدیر

 کشف ۱۰۰۰ سکه عتیقه در ‌کوله‌پشتی قاچاقچیان‌ در خیابان الغدیر

دستگیری سه نفر از ‌باند فروش اشیاء عتیقه به همراه سارق مالخر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۰۰۰ سکه عتیقه از یک باند فروش اشیاء عتیقه، بازداشت سارق مالخر و دستگیری یک مواد فروش مسلح با ۸ کیلوگرم مخدر شیشه در جریان سه عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور ‌به تشریح سه مورد از ماموریت‌های پلیس پیشگیری در شبانه‌روز اخیر پرداخت و گفت: یکی از پرونده‌های مربوط به کشف عتیقه‌جات است. مدتی پیش، یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که عده ای در منطقه شهرک ولیعصر اقدام به خرید و فروش عتیقه کرده‌اند که در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در جریان بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس مشخص شد که پنج نفر با تشکیل باندی در خیابان الغدیر، اقدام به مبادله عتیقه‌جات کرده‌اند. در همین راستا نیز پرونده‌ای تشکیل و هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری اعضای این باند انجام است. در ادامه تیم عملیاتی کلانتری با انجام یک اقدام ضربتی توانستند هر پنج عضو این باند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی با اشاره به بازرسی از لوازم همراه متهمان دستگیر شده نیز اظهارکرد:‌ماموران در بازرسی از کوله پشتی متهمان، ۱۰۰۰ قطعه سکه عتیقه را کشف کردند که این سکه‌ها برای تعیین ارزش ریالی تحویل کارشناسان مربوطه در اداره میراث فرهنگی شد. برای سه متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۵۹۸۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر