کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۱۶۰
تاریخ خبر:

به قول آن کشاورز طبسی

به قول آن کشاورز طبسی

درباره ردصلاحیت و شمشک و یورگن کلوپ و...

روزنامه هفت صبح| یک: ‌راستش من هم فلسفه رد صلاحیت روحانی را نفهمیدم. رسانه‌های اصولگرا دارند با جدیت اینطور وانمود می‌کنند که بقیه (همه به جز آنها) چیزی از فضای افکار عمومی نمی‌فهمند و مردم در شور و اشتیاق انتخابات هستند و شما خبرنگارهای غیراصولگرا تحت تبلیغات آن سوی آب کلا درکتان کم است  و این طور چیزها و این‌که این رد صلاحیت‌ها خیلی هم خوب است و بر شور و شوق انتخابات می‌افزاید. حتما دیگر. لابد درکمان از شرایط اطرافمان این قدر کم است که نشانه‌ها را نمی‌فهمیم و عقلمان نمی‌رسد. باشد. به قول آن کشاورز طبسی که به وزیر کشاورزی دوره روحانی گفت ....‌بگذریم بابا. بگذریم اصلا. 

 

دو: دوستم پنجشنبه  بعدازظهر عکسی برایم تلگرام کرد که در کنار یکی دیگر از آشنایانمان در آن سوی خلیج فارس با چهره‌هایی گشاده و لبخندهایی پهن،‌ ژست دلپذیری گرفته بودند و میزی پر از اطعمه و اشربه در جلویشان بود و این‌که جای من و بقیه چقدر خالی است و از این  نوع تعارفات. خب همان موقع ما در راه شمشک بودیم. نه که فکر کنید اسکی و این‌طور چیزها. نه.

 

برای ملاقات با برف و برف بازی و تفریحات سالم و مناسب کودکمان. خب همین طور هم شد. برف شروع به باریدن کرده بود و در کناره‌های جاده و به‌خصوص بین میگون و شمشک صدها خانواده با لذت در حال برف بازی بودند. چگونه برای دوستمان می‌نوشتم که آن کسی که دارد بهش خوش می‌گذرد الان و در این لحظه ما هستیم. قاعدتا شرط ادب نبود. پس برایش نوشتم جای ما را هم خالی کنید.

 

تهران شهر عجیبی است ‌. شهری که در اوج گلایه‌ها و محدودیت‌ها و آلودگی‌ها می‌تواند برای  هر سلیقه‌ای سرگرمی‌های مناسب عرضه کند. شهر کوهپایه‌ها و قریه‌های زیبا، شهر کافه‌ها و پارک‌ها و مال‌ها. شهر کتابخانه‌ها و مهمانی‌ها و‌ آشنایی‌ها.

 

سه: اعلام یورگن کلوپ که درآخر فصل از لیورپول می‌رود و این فرضیه که گواردیولا هم حداکثر یکی یا دو فصل دیگر در لیگ انگلیس باقی خواهد ماند، لرزه بر تن دوستداران پرمیر لیگ انداخته است. آیا با لیگی طرف خواهیم بود که ستاره‌اش تنهاگ خواهد بود؟ پناه بر خدا! آیا سرمربیان دیگری خواهند آمد که بتوانند کاریزمای کلوپ و گواردیولا و یا مورینیو و آنچلوتی را تکرار کنند؟‌ بعید است. 

 

چهار: دیروز این خبر به دستمان رسیده بود: «روابط عمومی سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشاء از طریق انتشار محتوا مبتذل در اینستاگرام خبر داد.تعداد ۷۲ نفر دستگیر و صفحات اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده قریب به ۲۷ میلیون نفر مسدود گردید...»

 

نکته جالب در این خبر اشاره به 27 میلیون دنبال کننده است. البته که بخشی از این عدد 27  میلیون شامل فالوئرهای تکراری هستند که صفحات متعددی را فالو کرده‌اند و الزاما 27 میلیون از جمعیت ایران را شامل نمی‌شوند اما باز هم عدد بزرگی است. 

 

کدخبر: ۵۵۳۱۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر