به گزارش هفت صبح ورزشی، مرتضی پورعلی گنجی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان به خبرنگاران گفت: ما هم حق داریم مثل سپاهان در حضور هواداران خود در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. اگر فصل گذشته از اول لیگ در آزادی بازی می کردیم حتما قهرمان می شدیم.
میلاد زکی پور: بازیکنان پرسپولیس به من گفتند باید سه هیچ می باختیم!
مرتضی پورعلی گنجی گفت در حق هواداران پرسپولیس ظلم می شود...
مهم ترین اخبار
- آخرین قیمت دنا، پژو 207، تارا و ساینا در بازار امروز یکشنبه 17 خرداد 1405 + جدول
- داد بزنید اما نه برسر پزشکان!
- دانلود آواز باشکوه معین و آغاسی / آهنگ این خبر از من ببر وای وای
- شلیک مرگبار به دختر جوان در بزم رفقا
- بیوگرافی همسر صدف طاهریان
- گفتوگوی خواندنی با ناهید کیانی دختر طلایی تکواندو
- آخرین وضعیت قطعی اینترنت بین الملل در ایران امروز یکشنبه 17 خرداد / اینستاگرام رفع فیلتر شد!
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


