محمد ربیعی: استقلال پیش از بوژوویچ با من مذاکره کرد، می خواستند تا پایان فصل قرارداد ببندم اما من به دنبال قرارداد تا پایان فصل بعد بودم که در نهایت افتخار سرمربیگری استقلال نصیب من نشد/ برای آقای جباری خوشحال هستم و امیدوارم موفق شود
محمد ربیعی: استقلال پیش از بوژوویچ با من مذاکره کرد، می خواستند تا پایان فصل قرارداد ببندم اما من به دنبال قرارداد تا پایان فصل بعد بودم که در نهایت افتخار سرمربیگری استقلال نصیب من نشد/ برای آقای جباری خوشحال هستم و امیدوارم موفق شود
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید