فارس نوشت: رئیس سازمان بازرسی گفت: در حوزه داروهای کرونا در بیمارستان شهدای تجریش، ۱۸ میلیارد تومان دارویی که قصد فروش آن را به بازار آزاد داشتند کشف کردیم.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته این سازمان اقدامات خود را به اطلاع مردم رسانده است مگر مواردی که منع قانونی داشته است.

برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.