کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۲۱۷۸
تاریخ خبر:

همین حوالی | درباره این تصویر ۳۲۰ میلیون دلاری

روزنامه هفت‌صبح ، مصطفی مسجدی | این تصویری است از آقای تام هنکس در افتتاحیه فیلم توی استوری فور (داستان اسباب‌بازی چهار) که از ۱۱ ژوئن در سطح جهان اکران شده است. این افتتاحیه در شهر لستر برگزار شده و این عکس را گتی ایمیجز منتشر کرده است. ماجرای اقتصادی سلسله فیلم‌های داستان اسباب‌بازی خیلی جالب است. قبل از طرح مسئله البته باید بگوییم که این فیلم از این جهت در سطح جهان اهمیت دارد که توانست انیمیشن را از نظر کیفیت فنی به دو قسمت قبل و بعد از خود تقسیم کند و یک پویانمایی واقعی و تر و تمیز و غیرکاریکاتوری را به ما عرضه کند.
اما در مورد اقتصاد. حجم کل بودجه سه فیلم داستان اسباب‌بازی تاکنون ۳۲۰ میلیون دلار بوده است. با این حال دیزنی توانسته با استفاده از این سه فیلم سینمایی حدود ۲ میلیارد دلار فقط در سینماها بفروشد غیر از حجم اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر و … که با استفاده از المان‌های این بازی فروخته شده است. این البته فقط اثرات مادی ماجراست و در مقابل این اثر غیرمادی که همین الان در ایران بسیاری منتظر دیدن قسمت چهارم این فیلم هستند واقعا به حساب نمی‌آید. تاکید می‌کنم همه این‌ها فقط با ۳۲۰ میلیون دلار و البته یک خبر که همینطوری دوست داشتم از مهر ۱۳۹۷ برایتان نقل قول کنم: دادستان تهران از صدور ۹ کیفرخواست در حوزه تخلفات صرافان به ارزش ۳۲۰ میلیون دلار خبر داد.

-----
*این مطلب در روزنامه هفت صبح ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ منتشر شده است

*توجه :‌ انتشار این مطلب مشمول قانون کپی‌رایت می‌باشد. انتشار متن کامل یا بخشی از آن در وب‌سایت‌ها و کانال‌ها با پیگیری قانونی مواجه خواهد شد.

کدخبر: ۲۶۲۱۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • toto

    چقدر اپلیکیش بد شده هر صفحه ای که باز می کنی دوباره میاد اول نشانه هم میزاری نمیا د هر سری هم که میخوای اپو باز کنی میگه ب روز رسانیش کن در کل قبلی بهتر بود خرابش کردی هفت صبح خراب

  • _user_1546414614

    آقا ما چقدر باید شماره بدیم تا کی؟