کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۱۸۰
تاریخ خبر:

ماجرای روشنک و نامزد دسیسه‌گرش‌ و فولکس سحرآمیز

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌ روزنامه اطلاعات ۱۷ شهریور ۱۳۵۶٫ صفحه اول خبر دندانگیری ندارد.در صفحه ۳ تصویر بزرگی از فاطمه پهلوی کار شده که از قرار پس از درگذشت همسرش تیمسار خاتم در سال ۵۴،‌فعالیت اجتماعی گسترده‌تری را در پیش گرفته و خبرهای متعددی از او مخابره می‌شود. او به عنوان رئیس هیات امنای موسسه گیاه‌شناسی از یک جایی بازدید کرده است.در صفحه سینما فیلم‌های جدیدی اکران شده‌اند.

سوئینی،‌گذرگاه کاساندرا،‌صلیب آهنین و یک فیلم ایرانی به اسم عشق و خشونت با بازی رضا بیک ایمانوردی و ژیلا شاهانی. اشک‌ها و لبخندها هم دوباره اکران شده است و یک فیلم پرطرفدار کودکانه به اسم فولکس سحرآمیز و البته فیلم‌های بی‌شمار با کلید واژه‌های خوشگله و کمرباریک و هوس و جوانی و بلوغ در اسم‌هایشان.

در صفحه حوادث عکس‌هایی از روشنک صدری (با نام واقعی آذر.ک) بازیگر سینما منتشر شده که توی کار نامزد خودش گذاشته است.یعنی چی؟‌صاحبخانه روشنک صدری شکایت می‌کند که خانه روشنک و پدرش به پاتوق استعمال تریاک بدل شده.ماموران بازرسی می‌کنند و می‌بینند که پدر روشنک به دلایلی کوپن و سهمیه قانونی تریاک دارد و ماجرا چیز مهمی نیست.اما خانم روشنک حدس زده که این جنجال زیر سر مردی است به نام علی که به تازگی روشنک را به عقد غیررسمی خود درآورده است.

روشنک می‌گوید با علی نامزد کرده اما در خانه علی متوجه شده که نامزدش مدام از او می‌خواهد که مجلس گرم کن دوستانش باشد و کار به آنجا می‌رسد که علی خواسته نامشروعی در ارتباط با روشنک و یکی از دوستان خودش ارائه می‌دهد!روشنک هراسان به خانه پدری می‌گریزد(راوی خانم روشنک است البته) از طرفی صاحبخانه روشنک که واسطه آشنایی علی با روشنک بوده با تطمیع علی شکایتی را علیه پدر روشنک ترتیب می‌دهد! روشنک هم آدرس خانه مجردی علی را در پلاک ده کوچه زهره (در منطقه قلهک) در خیابان کوروش (شریعتی امروز) به پلیس می‌دهد و پلیس علی و مستخدمه‌اش به اسم ام‌البنین را دستگیر می‌کند و از این‌جور چیزها و چه چیزها که کشف نمی‌کند.

صفحه اول روزنامه اطلاعات شنبه ۱۹ شهریور هم هیچ نکته جذابی ندارد.در صفحه ۳ اعلام شده که کار ساختمانی پل سیدخندان تابستان آینده تمام می‌شود.در ستون چهل سال پیش از روزنامه اطلاعات ۱۷ شهریور ۱۳۱۷ یک آگهی نقل شده:‌کلاس رقص مادام اوژیک.در هوای آزاد با پذیرایی و تدریس انواع رقص‌های ریتمیک،مطابق آخرین اسلوب پاریس فکستروت،‌تانگو،‌والس،‌والس بوستون،‌کنترات هرکدام از درس‌ها نفری ۷۰ ریال و…

در جام تخت جمشید هر شش تیم بالای جدول مساوی کرده‌اند. پاس در تهران با برق شیراز بدون گل مساوی کرده،‌پرسپولیس در تبریز با تراکتورسازی دو-دو به تساوی رسیده (آلن ویتل و خوردبین برای پرسپولیس و پرویز مظلومی و مهنمای اقدم برای تراکتور) تاج با راه‌آهن بدون گل مساوی می‌کند و ملوان هم یک- یک در انزلی با سپاهان به نتیجه تساوی می‌رسد. ماشین سازی هم در تبریز مقابل صنعت نفت بدون گل مساوی می‌شود.

دوتا بازی تبریز در روزهای پنجشنبه و جمعه بوده است و هرکدام ۲۰ هزار نفر تماشاگر داشته است.برای بازی پاس مقابل برق شیراز در پنجشنبه عصر ۱۵ هزار نفر به امجدیه رفته بودند و بازی تاج و راه‌آهن در عصر جمعه هم ۲۰ هزار تماشاگر داشته است.از بازی ملوان و سپاهان در انزلی هم هفت هزار نفر دیدن کرده‌اند.

در صفحه حوادث باز هم داستان مهاجمان جاده‌ها را داریم. به دام افتادن سه مهاجم در محله آریاشهر. مرد ایرانی با زن ۲۱ ساله آمریکایی نیمه‌های شب پنجشنبه در حال تردد در جاده پونک به صادقیه بودند که سه نفر با چماق راه را بر ماشین آنها بسته و از زن و مرد می‌خواهند که از ماشین خارج شوند و از شانس خوب این زوج گشت پلیس از راه می‌رسد و هر سه مهاجم را دستگیر می‌کند.

این سه نفر علی موسوی،‌ زلفعلی و ابوالقاسم حمیدزاده بودند. دو نفر اول کارگران شهرداری و سومی راننده بوده است. پلیس از محل اقامت این سه نفر تعدادی مجله صور قبیحه کشف می‌کند. در خبر دیگر این صفحه عباس شباویز تهیه‌کننده مشهور سینما به خاطر بدهی‌های مالی راهی زندان شده است.

کدخبر: ۴۱۳۱۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر