کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۰۸۲
تاریخ خبر:

علت کف نکردن ماشین لباسشویی

گزارش ویژه | طبیعتا شستشو خالی و با اب در ماشین لباسشویی نمی تواند البسه تمیزی را به شما تحویل دهد، در همین راستا کف نکردن ماشین لباسشویی می تواند یک اختلال مهم در این دستگاه محصوب شود، اگر شما هم تا به حال با این مشکل مواجه شده اید اما علت کف نکردن ماشین لباسشویی را نمی دانید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله از شرکت تعمیرات لوازم خانگی با ما همراه باشید.

استفاده از پودر نامناسب چگونه منجر به کف نکردن ماشین لباسشویی می شود؟

حل نشدن پودر شوینده یکی از علل کف نکردن ماشین لباسشویی

گرم نشدن آب چگونه منجر به کف نکردن لباسشویی می شود؟

مشکل در سختی آب دستگاه یکی از دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی

۴ علت کف نکردن ماشین لباسشویی

علت کف نکردن ماشین لباسشویی می تواند مربوط به موارد مختلفی باشد، اما اهمیت این امر در تمیز نشدن البسه به قدری بالاست که دانست مشا این موضوع می تواند شما را در رفع عیب این دستگاه در منزل کمک بسیاری کند.

در ادامه به بررسی ۴ علت کف نکردن ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت:

  • استفاده از پودر نامناسب در ماشین لباسشویی
  • حل نشدن پودر شوینده در ماشین لباسشویی
  • گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی
  • مشکل در سختی آب ماشین لباسشویی

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسشویی ال جی و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بهره مند شوید.

Ipemdad1

استفاده از پودر نامناسب چگونه منجر به کف نکردن ماشین لباسشویی می شود؟

اصولا نمی توان کف زیاد را نشانه مرغوب بودن یا با کیفیت بودین یک پودر شوینده البسه دانست، اما معمولا اغلب پودر های شوینده بی کیفیت کف کافی برای تمیزی البسه را تولید نمی کنند، امروزه برند های مختلفی در حال تولید پودر ماشین لباسشویی هستند که از هر کدام آن ها بدون داشتن اطلاعات در مورد آن عقلانی نیست، به شما توصیه می کنیم قبل از خرید یک پودر شوینده از کیفیت آن اطلاع حاصل فرمایید.

حل نشدن پودر شوینده یکی از علل کف نکردن ماشین لباسشویی

طبیعتا حل نشدن مواد شوینده در آب می تواند علت کف نکردن ماشین لباسشویی باشد، چنانچه پودر به درستی از مخزن خود خارج نشود و به داخل آب ریخته نشود طبیعتا کف کافی در این دستگاه ایجاد نخواهد شد، علاوه بر این یکی از نشانه های حل نشدن مواد شوینده در آب باقی ماندن ذرات پودر روی البسه می باشد.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسشویی بوش و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش بهره مند شوید.

گرم نشدن آب چگونه منجر به کف نکردن لباسشویی می شود؟

توانایی انحلال مواد در آب سرد به مراتب کمتر از توانایی انحلال در آب گرم می باشد، زمانی که المنت وارد مدار شستشو نشود و آب دستگاه گرم نشود طبیعتا میزان کف بسیار پایین تر از حد معمول خواهد بود و این به آن معناست که گرم نشدن آب دستگاه می تواند دلیل کف نکرد ماشین لباسشویی باشد.

برای رفع این مشکل از سلامت هیتر المنت و برد دستگاه اطمینان حاصل فرمایید.

مشکل در سختی آب دستگاه یکی از دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی

سختی آب می تواند علت کف نکردن ماشین لباسشویی شما باشد، چرا که وجود مواد معدنی ای اعم از منیزیم و کلسیم زیاد در آب منطقه شم می تواند منجر به این شود که ماشین لباسشویی شما به خوبی و درستی کف نکند، به شما توصیه تا چنانچه در چنین منطقه ای زندگی می کنید از یک سیستم سختی گیر آب برای رفع شکل خود بهره مند شوید. علاوه بر این برخی از ماشین لباسشویی های جدید خودشان سیستم سختی گیر آب دارند که می توانید از آن ها هم استفاده نمایید.

کدخبر: ۴۱۴۰۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر