روزنامه هفت صبح | این هفته نتایج کنکور سراسری اعلام شد و داوطلبان سرگرم انتخاب رشته هستند. بعد از اعلام نتایج یکبار دیگر بحثها و شوخیها درباره شخصی بودن رتبه کنکور شروع شده و بعضی به مرور خاطراتشان در سالهای دور و انتشار نتایج در روزنامهها پرداختند.
دابانف: قابل توجه اونایی که میگن رتبه کنکور شخصیه، زمان ما رتبه کنکور تو روزنامههای کثیرالانتشار اعلام میشد، میفهمی؟ تو روزنامه
کیجا : خطاب به سازمان سنجش: نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
استاد هستم: من تحقیق کردم تعداد رتبههای تک رقمی و دو رقمی قبول شده در کنکور توی شبکههای اجتماعی تقریبا بالای ۲۰هزار نفره
اشکان مدیری: من زیاد کنکور دادم، انقدر که آخرین سال کنکورم رفتم سر جلسه، یکی از داوطلبا پاشد گفت پدرجان شما بیا جای من بشین، من میله رو میگیرم
تی ری پی: عاقل باش. اگه رتبه کنکورت بد شد، اینو بدون که کنکور آخرین فرصت زندگیت نیست، هنوز کلی زمینههای دیگه هستش که میتونی واردش بشی و تو اونا هم خراب کنی
پیچکاک: تیم والیبال رو حذف کردند که حواسمون از نتیجههای کنکور پرت شه
آقای ملیجک: کاش پسرایی که میخوان روز اول با کتوشلوار برن دانشگاه کلا قبول نشن
ژنرال: هر کی یه مدرک لیسانس دستش گرفته و مشغول نصیحت کنکوریهاست
جورجیو: تو ایران تنها کسانی که درست انتخاب رشته میکنند، آش فروشان
علی: تنها جایی که نباید حرف پدر مادرتو گوش کنی، موقع انتخاب رشته است
سارا: رتبه کنکور خواهرم اومد خونمون حکومت نظامیه
سردار شهر: نه میخوام بدونم اگه رتبه کنکورت خوب شده بود،بیواسطه و صاف پشت گوشی به فامیل میگفتی رتبه کنکور شخصیه؟تو نه،همتون کل کنکوریا
مرمر: شده دانشگاه آزاد برید ولی نمونید پشت کنکور
نارنگیل: رتبه کنکور شخصیه؛ اگه دوست داشته باشه خودش میگه
تی ری پی: الان رو نگاه نکنید نتایج کنکور رو زود میدن، زمان ما نتایج کنکور رو همزمان با کنکور سال بعد میدادن بیرون
پویا: نتایج کنکور که میاد شهر پر میشه از ماشینای تعلیم رانندگی زندگیهای پوچ کپی پیست
علی: همین الان که داری غصه رتبه کنکورتو میخوری، من دارم غصه عمری که گذاشتم رفتم دانشگاه رو میخورم



