کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۴۶۸۵
تاریخ خبر:

روایت رئیس‌جمهور از گریه مردم مقابل بیمارستان‌ها

حسن روحانی در آیین بزرگداشت روز پرستار گفت: حتی منتقدان و آن‌ها که با دولت خوب نبودند هم نتوانستند کار بزرگ طرح تحول سلامت را منکر شوند. مردم از شوق دم بیمارستان گریه می‌کردند از اینکه صورتحساب‌شان اینقدر پایین شده بود.

حسن روحانی در آیین گرامیداشت روز پرستان گفت: طرح تحول سلامت جزو مواردی بود که دست و دشمن نتوانست منکر این خدمت شود. حتی همه کسانی که با دولت خوب نبودند، نتوانستند در کار بزرگ مخالفت کنند.

روحانی با اشاره به هزینه‌های بالای درمانی مردم قبل از اجرای طرح تحول سلامت تاکید کرد: وقتی طرح تحول سلامت اجرا شد بیماران وقتی برای حسابداری رفتند و به آنها گفتند ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. در حالی که این ۲۰ میلیون برای پرداخت آماده کرده بود، باور نمی‌کردند و از شوق گریه می‌کردند و این کار بزرگ و عظیم انجام شد. سال بعد مساله عمومی کردن بیمه برای همه مردم را اجرا کردیم و با اجرای بیمه سلامت مردم پول زیادی پرداخت نمی‌کنند.

رییس جمهوری با اشاره به برنامه دولت برای رایگان کردن برق و گاز برای شهروندان کم مصرف گفت: اکنون ۳۰ درصد جمعیت کشور گاز و برق شان رایگان است البته آب ۳۰ درصد نیست وما تلاش می‌کنیم کسانی که کم مصرف هستند پولی پرداخت نکنند. در بهداشت و درمان هم هزینه‌ها خیلی پایین آمده است. ما در کووید ۱۹ پولی نگرفتیم مردم درمان شدند حتی افرادی که ایرانی نبودند آنها را هم تحت پوشش دادیم.

کدخبر: ۳۶۴۶۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر