کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۶۴۸۰
تاریخ خبر:

جشن صد سالگی بنتلی با ابر خودرو EXP۱۰۰ GT + (آلبوم تصاویر)

هفت صبح| بنتلی خودروساز برجسته انگلیسی با ابر خودرو EXP100 GT به پیشواز جشن صد سالگی خود رفت. این خودرو که با سبکی جدید از طراحی، آغازگر دوران تازه‌ای از تولید خودروهای لوکس است که در آن مهندسی و هنر با فناوری‌های ارتباطی و دیجیتالی ترکیب شده‌اند و این شاهکار را خلق کرده‌اند.
کوپه ۵٫۸ متری EXP 100 GT که همزمان با ۱۰ جولای ۲۰۱۹ که مصادف با یکصدمین سالگرد تاسیس بنتلی در یک گردهمایی خودرویی رونمایی شده، با رنگ بسیار خاصی از طیف سبز تولید شده است. البته در بخش‌هایی از اتاق بنتلی EXP 100 GT هم که رنگ بدنه متفاوت است، پوششی به رنگ مسی (Cooper) استفاده شده که جلوه فوق‌العاده ای دارد. دلیل انتخاب این رنگ هم استفاده گسترده از فلز مس توسط انسان طی ۵ هزار سال اخیر اعلام شده است.
کانسپت برقی جدید بنتلی که به باتری‌های پیشرفته ای مجهز است، با هر بار شارژ کامل قادر است بیش از ۷۴۵کیلومتر حرکت کرده بدون اینکه آلودگی خاصی تولید کند.
این خودرو که ۱۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد، ۲٫۴متر عرض داشته و ابعادی بیش از اندازه‌های یک خودرو کوپه اسپورت لوکس دارد. موتور این خودرو انگلیسی که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد، قادر است ظرف ۲٫۵ ثانیه EXP100 GT را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. نکته جالب درباره زمان شارژ باتری‌های این بنتلی غول‌پیکر این است که به لطف یک تکنولوژی جدید که در آن از ماده سیلیکون استفاده شده، تنها به ۱۵ دقیقه زمان برای ۹۰ درصد شارژ احنیاج دارد. عددی که یک پنجم زمان موردنیاز در مقایسه با خودروهای تسلا را صرف شارژ خودرو می‌کند.
اما طراحی جسورانه و فوق لوکس، مهمترین نکته درباره خودرو بنتلی EXP100 GT است. جلوپنجره بزرگ خودرو با انبوهی از چراغهای OLED، دو چراغ دوار کریستالی و مه شکن جدید از جمله جذابیت‌های این کانسپت بسیار زیبای انگلیسی است. تکرار طرح چراغهای جلو در بخش عقب در کنار سقف شیشه‌ای منقش به طرحهای زیبا و کابینی بسیار بزرگ، هوشمند و لوکس این خودرو را به یک رویای دست نیافتنی تبدیل کرده است. چیزی که در واقع ایده اولیه خلق بنتلی EXP100 GT بوده است.

توضیحات

1

توضیحات

2

توضیحات

3

توضیحات

4

توضیحات

5

توضیحات

6

توضیحات

7

توضیحات

8

کدخبر: ۲۶۶۴۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر