کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۴۳۶۰
تاریخ خبر:

جدیدترین اخبار درباره جنگ در منطقه قره‌باغ

آتش جنگ در قره‌باغ ظاهرا هنوز شعله‌ور است.

ارمنی‌ها می‌گویند یک فروند جنگند ه «سوخو-۲۵» جمهوری آذربایجان را توسط پدافند هوایی ساقط کرده‌اند و از سوی دیگر اخباری درباره حمله ارتش آذربایجان به تجهیزات نظامی مستقر در خاک ارمنستان منتشر شده است.

وزارت دفاع ارمنستان در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، مدعی شد که پدافند هوایی منطقه مورد مناقشه «قره باغ کوهستانی» یک فروند جنگنده «سوخو-۲۵» جمهوری آذربایجان را ساقط کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، وزارت دفاع ارمنستان در حالی از ساقط شدن یک فروند جنگنده جمهوری آذربایجان خبر داده است که پیش از این باکو مدعی شده بود که نیمه شب گذشته، حمله نیروهای مسلح ارمنستان به مواضع ارتش باکو در برخی مناطق خط مقدم را دفع کرده است.

دولت ارمنستان روز چهارشنبه مدعی شد که ارتش جمهوری آذربایجان به مقری که تجهیزات نظامی این کشور در آن مستقر بوده در خاک ارمنستان حمله کرده است.

علیرغم برقراری آتش بس از روز دهم اکتبر دو طرف به حملات خود ادامه داده و یکدیگر را به حمله به غیرنظامیان در دو سوی جبهه جنگ متهم کرده‌اند.

رئیس جمهوری آذربایجان هم با بیان اینکه ارمنستان با آتش بس به دنبال خرید وقت است اعلام کرد که عملیات نظامی برای آزادسازی قره باغ کوهستانی ادامه خواهد یافت.

کدخبر: ۳۵۴۳۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر