مگه الان خارجی ها داغون شدن
چه آدم بیکاری بوده که رفته در مورد توالت
فرنگی تحقیق کرده ??????
پس این همه ادم تو جهان الان باید بدنشون
یه وری باشه که
چرا درباره بلایی که توالت ایرانی بر سر ز
انوهای هر ایرانی می آورد چیزی نمی گویند
.
جدی؟؟؟؟ ۹۵ % مردم دنیا قرار بیماری بگیرن
!
این پادردو زانو دردها مال همون سنتی هاست
کی به دکتر سنتی بها میده و الان ۹۵ درصد
مردم دنیا دارن از توالت فرنگی استفاده می
کنن خودشون نمیفهمن تو میفهمی؟
همه این آدمها که اینجور صحبت می کنند خود
شان بهترین وسایل رفاهی وتفریحی را دارند
ولی به مردم جامعه که می رسند همه اینها ب
د می شوند بعد آقا عاقل اینو فقط تو فهمید
ی واقعا که اگر شما حرف نزنید مردم نمی گ
ویند شما لال هستید
اره دکتر جون حرفت متین و درسته، ولی مضرا
ت توالت ایرانی رو چرا نمیگی؟که پدر مفاصل
زانو و قوزک پا و همینطور استخوان های پن
جه پارو درمیاره،فقط مافیه عمل دفع یکمقدا
ر طولانی باشه تا علائم آسیب حس بشن مثل ب
ی حسی، درمفاصل و غیره حتی بخاطر قوز کمر
فشار به مهره ای کمر هم میاد پس جفتشون مز
ایا و معایب خاص خودشونو دارن
این کارشناس اصلا به تجربه اهمیتی نمیده ،
کاملا عکس این قضیه هست، دفع فضولات در ت
والت فرنگی کامل کامل صورت میگیره، بدن در
این حالت راحت روی توالت قرار گرفته و مث
ل توالت شرقی فشار به زانو و کمر نمیاد ،
پس دفع با اعصاب آرام و راحت صورت میگیره
.
هر روز یه ننه قمری یه چیز میگه ???