یک کارشناس سازمان میراث فرهنگی درباره باید و نبایدهای به‌کارگیری ظروف کریستال توضیحاتی ارائه کرد.

این کارشناس که خبرگزاری تسنیم نامش را ذکر نکرده درباره عدم استفاده از ظروف کریستال برای کاربردهای خوراکی گفته: کریستال ۲۴ درصد سمی است و مورد مصرف خوراکی نباید قرار بگیرد، مثلاً نباید در چنین ظروفی ماست، ترشی، چای و نوشیدنی‌های گرم ریخت شود. برای مصرف خوراکی با ظروف کریستال باید از کریستال ۱۰ الی ۱۲ درصد استفاده شود زیرا درصد بالاتر سمی است و وارد خون شده و باعث مسمومیت می‌شود.

تازه‌ترین تحولاتسلامت و زندگیرا اینجا بخوانید.