در ایام نوروز تنها در استان گیلان ۸۹ رستوران و مراکز غذاخوری به دلیل تخلفات بهداشتی و نداشتن مجوز پلمب شدند.

جان احمد آقایی عاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اعلام این خبر می‌‌گوید: بازرسی‌میدانی واحدهای صنفی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فرودین ماه به منظور پیشگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی زیر نظر معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با مشارکت سازمان تعزیرات حکوتی و دانشگاه علوم پزشکی پیگیری شد که ۸۹ رستوران و مراکز غذاخوری به دلیل تخلفات بهداشتی و نداشتن مجوز پلمب شدند این در حالی است که پیش از این نیز به این مراکز در خصوص رعایت نکات بهداشتی تذکر داده شده بود.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ۵۴۲ مرکز غذاخوری نیز به دلیل تخلفات بهداشتی به دادگاه معرفی شد.

برای پیگیری اخبارسلامت و زندگیاینجا کلیک کنید.