متخصص اورولوژی و جراح کلیه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: با تلاش کادر درمانی این بیمارستان تومور ۱۲ کیلویی از کلیه مردی ۵۰ ساله خارج شد. به گزارش ایرنا، دکتر شهرام رزمجو در خصوص این عمل موفقیت آمیز گفت: بیمار مردی ۵۰ ساله بود که با تورم و احساس لمس توده در شکم به بیمارستان مراجعه کرد.
وی ادامه داد: بیمار پس از مراجعه و پس از بررسی ها و انجام عکسبردای ،با تشخیص توده بسیار بزرگی در کلیه سمت راست مورد عمل جراحی گرفت.
وی با اشاره به پیشرفت بسیار بالای تومور در کلیه بیمار، گفت: این پیشرفت سیاهرگ اصلی شکم را درگیر و کاملا بسته بود و همزمان با این شرایط، بیمار درد شکم، کاهش وزن و خونریزی داشت و دچار کم خونی شده بود.
متخصص اورولوژی و جراح کلیه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: وزن تومور بیش از ۱۲ کیلوگرم بود که برای یک کلیه بسیار بزرگ و خطرناک محسوب میشود.
رزمجو ادامه داد: با وجود همه خطرات، عمل جراحی با موفقیت انجام و تومور خارج و بیمار چند روز تحت نظر بود و اکنون مرخص شده و حال عمومی وی خوب است.
به گفته این پزشک متخصص، فشارخون بالا و کنترل نشدن آن، چاقی و استفاده از رژیمهای غذایی پرچرب و از همه مهمتر مصرف سیگار و تنباکو از جمله عوامل به وجود آمدن تومور در کلیه است.
تومور ۱۲ کیلویی از کلیه مرد بندرعباسی خارج شد
سایر اخبارسلامت و زندگیرا از اینجا دنبال کنید.
مهم ترین اخبار
- عکس| جشن تولد لاکچری اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند
- مسی یا رونالدو؛ سلطان هت تریک فوتبال جهان کیست؟
- دانلود مداحی محسن چاوشی برای امام حسین
- معرفی کامل قد کوتاه ترین بازیگران معروف زن ایرانی + عکس و استایل ها
- ویدئو| مداحی تتلو برای امام حسین در ماه محرم
- عکس| سفر در زمان؛ «بازار سیاهپوش اصفهان در ماه محرم» در دوران قاجار
- سفر در زمان | عاشقانه های مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی در روز عقدشان + ویدئو
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
ناشناس
۱۳۹۵/۴/۷
آفربن دست مریزاد?????????



