معاون اورژانس کشور از مسمومیت غذایی مسافران یک اتوبوس کاروان زیارتی اراک به مشهد در بزرگراه امام رضا خبر داد. یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند. وی با بیان اینکه ۵ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند افزود: کارشناسان در حال بررسی علت این مسمومیت هستند.
منبع: همشهری آنلاین
سایر اخبارحوادثرا از اینجا دنبال کنید.



