روزنامه هفت‌صبح، مرتضی کلیلی | دلایل خشم و تنفر شاه از پری‌سیما، همسر عبدالرضا پهلوی در گفت‌وگو با اسدالله علم در ۲۹ اسفند ۱۳۴۸؛ «… هر‌چه در توان داشتم انجام دادم تا میانجی پری‌سیما، همسر والاحضرت عبدالرضا‌ بشوم که ۱۱ سال است از دربار طرد شده… ولی فقط خشم شاه را برانگیختم …

این مطلب برای کاربران ویژه میباشد. برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدیوها باید وارد شوید و یا اپلیکیشن هفت صبح را نصب و به کلیه امکانات دسترسی یابید.

برای پیگیری اخبارکاربران ویژه - اسلایدراینجا کلیک کنید.